نوشته شده توسط : گل نسیم

پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان بدون داربست

برای سنگ کردن نمای ساختمان باید حتما فردی که این کار را انجام میدهد. در سنگ کاری و کاشی کاری مهارت زیادی داشته باشد. چون کوچکترین اشتباه کاشی کار در حین کار موجب ریز سنگ نما در آینده خواهد شد.

همین امر موجب شده است. ساختمان های زیادی برای حفظ سنگ نمای خود از پیچ و رولپلاک سنگ نمااستفاده کنند. در واقع می توان گفت پیچ و رولپلاک سنگ نما تنها راه تعمیر سنگ نما های آسیب دیده است.

البته این کار تنها زمانی می تواند برای ساختمان شما مفید باشد که توسط یک فرد و شرکت ماهر انجام شود.‌ زیرا پیچ رولپلاک سنگ نما یکی از روش های جدید می باشد و همه افراد در انجام آن مهارت ندارند.

پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان با طناب

تمام ساختمان هایی که برای سنگ نمای خود از سرامیک استفاده کرده اند. باید حتما اقدام به پیچ رولپلاک سنگ نما بکنند‌. زیرا ساختار سرامیک بسیار ظریف می باشد. و اگر یک سرامیک دچار مشکل شود احتمال ریزش کل نمای ساختمان وجود دارد. همین امر موجب شده است که برای جلوگیری ریزش سنگ نمای ساختمان از پیچ و رولپلاک استفاده کنند.

اما همانگونه که در بالا اشاره کردیم چون جنس سرامیک با سنگ متفاوت است باید افرادی که کار پیچ رولپلاک سنگ نما این نوع از نما ها را انجام می دهند. حتما از واشر استفاده کنند تا سرامیک ها ترک برندارند و دچار شکستگی نشوند.

همچنین بهتر است بدانید تمام پیچ هایی که برای سفت کردن سنگ نمای سرامیکی به کار میروند. باید دارای اندازه ۶سانتی متری باشند. و جنس آنها گالوانیزه ضد آب باشد. در صورتیکه که از نوع دیگری پیچ رولپلاک برای سرامیک های نما استفاده شود. حتما نمای ساختمان شما آسیب خواهد دید.

تفاوت های پیچ رولپلاک سرامیک با سنگ نما

همانگونه که میدانید بین نمای سرامیکی ساختمان ها با نمای سنگی تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد. تفاوت جنس سرامیک و سنگ موجب تفاوت نوع پیچ و رولپلاکی که برای آنان به کار می رود شده است. اگر قصد پیچ رولپلاک کردن نمای ساختمان خود را دارید باید حتما با تفاوت های آن ها آشنا باشید. ما در اینجا بعضی از این تفاوت ها را برای شما بیان کرده ایم.

تفاوت در اندازه

چون جنس سرامیک ظریف است تحمل پیچ های بزرگ را ندارد. همین امر موجب شده است پیچ رولپلاکی که برای نما های سرامیکی به کار می رود. دارای اندازه کوچکتری نسبت به پیچ ورولپلاکی که برای نما های سنگی به کار می روند باشد.

تفاوت در نحوه به کار بردن

همانگونه که در بالا نیز بیان کردیم تحت هیچ شرایطی پیچ رولپلاک سرامیک نباید بدون واشر به کار برده شود. چون در مرور زمان اگر واشر وجود نداشته باشد پیچ باعث سایش سرامیک و درنتیجه ترک خوردگی و شکستن آن می شود. اما در سنگ نما ها می توان بدون استفاده از واشر نیز این کاررا انجام داد. چون جنس سنگ هایی که برای سنگ نمای ساختمان به کار می روند. بسیار مقاوم هستندو به راحتی دچار سایش نمی شوند.

تفاوت در جنس

پیچ رولپلاکی که برای نما های سرامیکی به کاربرده می شود. حتما از جنسی ساخته می شود که به هیچ وجه زنگ نمیزند. چون اگر پیچ رولپلاک در نما های سرامیکی دچار زنگ زدگی شود سرامیک نیز به مرور زمان پوسیده می شود و نمای سرامیکی به طور کامل تخریب می شود.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

بسیاری از افراد این سوال را دارند که قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما چقدر است؟ اما بهتر است بدانید به هیچ وجه نمی توان برای آن ها قیمت یکسانی بیان کرد. چون قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به عوامل مختلفی همچون جنس و شرکت سازنده بستگی دارد. البته توجه داشته باشید که برای هر نوع سنگ نمایی باید از پیچ و رولپلاک خاصی  استفاده کرد.  زیرا در صورتی که از پیچ مناسب استفاده نکنید ممکن است سنگ نمای شما آسیب ببیند.

نحوه انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک و کاشی نمای ساختمان

معمولا نحوه انجام کار پیچ رولپلاک سرامیک و کاشی نمای ساختمان با پیچ رولپلاک سنگ نما متفاوت است. و باید با احتیاط بیشتری انجام شود. چون کوچکترین اشتباهی موجب از بین رفتن سرامیک می شود. ما در اینجا نحوه انجام این کار را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم.

 تهیه پیچ و رولپلاک نما

  • اولین کاری که هنگام پیچ رولپلاک سرامیک نمای ساختمان باید انجام دهید تهیه پیچ و رولپلاک مخصوص سرامیک می باشد. زیرا این نوع از پیچ ها دارای اندازه خاصی هستند.
  • بعد از تهیه پیچ مناسب تنها در صورتی خودتان اقدام به انجام این کار بکنید. که مهارت بالایی در انجام این کار دارید. در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی خودتان این کار را انجام ندهید.
  • قبل از هر کاری نما را به خوبی بررسی کنید و سرامیک های آسیب دیده را شناسایی کنید. زیرا تمام سرامیک های آسیب دیده نما باید قبل از شروع به کار ترمیم شوند. چون درصورتیکه که ترمیم نشوند براثر ضربه ای که به دیگر سرامیک ها وارد می شود برای سوراخ کردن جای پیج ها سرامیک های آسیب دیده ریزش می کنند.
  • بعد از انجام مراحل بالا باید مکان های مناسب برای سوراخ شدن محل پیچ ها برروی سرامیک ها شناسایی و علامت گذاری شوند.
  • هنگامی که سرامیک ها را علامت گذاری کردید. باید تمام نقاط علامت گذاری شده را با استفاده از دریل مخصوص نوع پیچ خود سوراخ کنید.
  • حال زمان آن رسیده که شما پیچ و رولپلاک را برروی سرامیک ها محکم کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله حتما باید به همراه پیچ ها از واشر استفاده کنید‌. چون جنس سرامیک کاملا با سنگ فرق می کند و ممکن است حتی با وجود پیچ و رولپلاک تنها نیز سر بخورد. اما زمانی که از واشر استفاده می کنید به هیچ وجه دیگر نمای شما دچار ریزش نمی شود‌. واشر به گونه ای باعث محکم شدن سرامیک های نما می شود که حتی اگر زلزله نیز رخ دهد نما ریزش نمی کند.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ رولپلاک نمای ساختمان با راپل را می توان جدید ترین روش برای انجام این کار دانست. که هم از نظر امنیت و هم از نظر کیفیت کار بسیار بهتر از پیچ رولپلاک نمای ساختمان با داربست می باشد. همین امر باعث محبوبیت این روش در بین تمام افراد فعال در این زمینه شده است.

مهم ترین دلایلی که باعث می شوند سرامیک های نما نیاز به پیچ و رولپلاک پیدا کنند

دلایل زیادی وجود دارند که باعث ریزش سرامیک های نما می شوند. آشنایی با این دلایل برای تمام افرادی که نمای ساختمان آن ها از جنس سرامیک است ضروری می باشد.

عوامل آب و هوایی

گاهی اوقات بعد از گذشت زمان ممکن است.موادی که برای بند کشی سرامیک های نما به کار برده شده است. کیفیت خود را از دست بدهد و اجازه ورود آب به زیر سرامیک های نما را بدهد. همین امر موجب می شود بر اساس عوامل طبیعی مانند هوازدگی سرامیک های نما دچار پوسیدگی و ریزش شوند. در این صورت تنها پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی باعث می شود. نما طول عمر بیشتری داشته باشد.

خطای انسانی

اگر کار سرامیک کردن نمای ساختمان خود را به افراد نا وارد بسپارید. احتمال این که نتوانند به خوبی سرامیک ها را به واسطه بتن محکم کنند زیاد است. به همین خاطر امکان ریزش نما در آینده بسیار زیاد می شود. طبق مطالعات مشخص شده است بیش از ۸۰ درصد از ساختمان هایی که نمای سرامیکی آن ها دچار ریزش می شوند. سرامیک کاری نمای آن ها توسط افراد ناوارد انجام شده است.

بلایای طبیعی

یکی دیگر از عواملی که باعث ریزش نما های سرامیکی می شود. زلزله های شدید می باشند. تنها راهی که باعث می شود سرامیک نمای ساختمان ها براثر زلزله ریزش نکنند. پیچ رولپلاک سرامیک نما است. البته درصورتی که حتما از واشر برای انجام این کار استفاده شود.

 



:: موضوعات مرتبط: پیچ رولپلاک سنگ نما , پيچ كردن سنگ نماي ساختمان , پیچ و رولپلاک نما در تهران , پیچ و رولپلاک نما تهران , پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران , پیچ رولپلاک نما با طناب , پیچ رولپلاک نمای سنگی , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج , پیچ و رولپلاک سنگ نما , قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست , پیچ رولپلاک سنگ‌ نما با راپل , رولپلاک نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران،پیچ و رولپلاک نما،قیمت پیچ و رولپلاک نما ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

ماندگاری دراز مدت آلودگی ها بر روی نمای ساختمان می تواند باعث خرابی و آسیب دیدگی سنگ نما شود. چون درصد زیادی از آلودگی های موجود بر روی نمای ساختمان ها مربوط به بارش باران های اسیدی می باشد. که به شدت تخریب کننده است.

بسیاری از افراد تصور می کنند که انجام این کار بسیار آسان است و نیاز نیست آن را به افراد ماهر در این زمینه بسپاریم. اما بهتر است بدانید امروزه از مواد شوینده و دستگاه های مختلفی برای انجام این کار استفاده می کنند.

زیرا هدف همه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند‌. این است که هیچ آسیبی به نمای ساختمان وارد نشود و نماشویی باعث افزایش طول عمر آن شود.

نماشویی ساختمان با اسید

ساختمان هایی که در شهر های بزرگ وجود دارند. معمولا بیشتر از سایر ساختمان ها در معرض آلودگی هستند. اگر مدت زمان زیادی از نماشویی این ساختمان ها بگذرد. دیگر نمی توان با یک نماشویی ساده کدری آن ها را برطرف کرد. چون میزان آلودگی های انباشته شده زیاد می شود. و امکان پاک کردن آن ها با یک نماشویی ساده وجود ندارد. همین امر موجب شده است. بنا به تشخیص فردی که برای انجام این کار انتخاب می کنید. از نماشویی ساختمان با اسید استفاده شود.
زیرا فردی که در این زمینه تخصص دارد تنها با دیدن نمای ساختمان شما تشخیص خواهد داد. که آیا نمای ساختمان شما به نماشویی با اسید نیاز دارد یا خیر.

نماشویی با اسید تنها برای ساختمان هایی استفاده می شود. که میزان آلودگی های ناشی از دود ماشین ها و هوای آلوده شهر که بر روی نمای آن ها انباشته شده است زیاد باشد. همچنین همه ساختمان های قدیمی که تاکنون نماشویی نشده اند.

باید برای بار اول نماشویی با اسید برای تمیز کردن نمای آن ها مورد استفاده قرار گیرد. چون معمولا نمای این ساختمان ها به خاطر بارش باران های اسیدی و پاک نشدن سریع آن ها کدر شده است. و به هیچ وجه با هیچ نوع نماشویی بجز نماشویی با اسید تمیز نخواهد شد.

شیوه انجام نماشویی ساختمان با اسید

قبل از انجام نماشویی ساختمان با اسید بهتر است. بدانید که این نوع از نماشویی را نمی توان برای تمام نما های ساختمان در جنس های مختلف به کار برد و تنها از این روش برای شستشوی نما های سنگی می توان استفاده کرد.

همچنین نمی توان از آن برای شستشوی هر نوع سنگی نیز استفاده کرد. و تنها در نماهایی که سنگ نمای آن ها از جنس گرانیت و سنگ تیشه ای است می توان از اسید شویی استفاده کرد. البته بهتر است قبل از آشنایی با مراحل شستشوی نما با اسید حتما بدانید که اسید مورد استفاده شما برای نماشویی نباید اسید بیشتر از ۲۰درصد باشد. چون اسید هایی که درصد آن ها بالا است. خورندگی زیادی دارند و می توانند به راحتی هم سلامت افراد را به خاطر بی اندازند و هم باعث آسیب به نمای ساختمان ها شوند.

همچنین بهتر است بدانید انجام این کار را باید حتما به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. زیرا در صورتی که در این زمینه مهارت نداشته باشید حتما باعث آسیب رسیدن به سنگ نما وخودتان خواهید شد.

مرحله اول نماشویی ساختمان با اسید

● اولین کاری که هنگام اسید شویی نمای ساختمان باید انجام دهید این است که حتما باید تمام درختچه های تزیینی و گل و گیاهانی که در تراس منازل شما وجود دارند. قبل از اسید شویی جمع آوری شوند و به مکانی انتقال یابند که حتی بوی اسید نیز به آن ها نرسد. زیرا در صورتی که به این موضوع بی اهمیت باشید تمام گل و گیاهان خود را از دست خواهید داد.

مرحله دوم نماشویی با اسید

● در مرحله بعد بهتر است. نمای ساختمان به وسیله یک طی نرم و یا جارو به طور کامل تمیز شود.

● بعد از تمیز شدن نما باید آن را به وسیله دستگاه های خاص و یا شیلنگ آب، آبپاشی کنید تا تمام قسمت های نمای ساختمانی که قرار است اسید شویی شود مرطوب باشد.

● فردی که قرار است این کار را انجام دهد باید حتما از دستکش لاستیکی و عینک ایمنی استفاده کند. تا اسید آسیبی به پوست و چشم او نزند. همچنین اگر خودتان می خواهید. این کار را انجام دهید باید حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. تا اسید مناسب را با توجه به نوع متریال به کار رفته در نمای ساختمان به شما معرفی کند.

● در این مرحله باید نوع فرچه مناسب برای نماشویی با اسید را تهیه کنید. قبل ازخریداری فرچه حتما باید با فردی متخصص در این زمینه مشورت کنید. زیرا در غیر این صورت حتما خریدی اشتباهی خواهید داشت و متحمل ضرر خواهید شد.

● در مرحله بعد باید اسید را در دستگاه نماشویی بریزید. سپس آن را بر روی نمای بپاشید و بع واسطه فرچه آن را به تمام قسمت های نما انتقال دهید که هیچ گونه قسمتی بدون اسید نماند.

● بعد از این کار باید صبر کنید. تا اسید آلودگی های موجود برروی نما را به طور کامل از بین ببرد. سپس با استفاده از آب و فرچه به خوبی نما را شستشودهید.

● حتما هنگام شستشوی نهایی از پاک شدن نما از اسید مطمئن شوید.

نماشویی ساختمان با واترجت

یکی از بهترین روش هایی که برای نماشویی از آن استفاده می شود نماشویی با واترجت می باشد. زیرا این روش می تواند به راحتی نمای ساختمان هایی که بسیار کثیف هستند و میزان آلودگی آن ها زیاد است را پاک کند. قدرت این دستگاه به گونه ای بالا است که می تواند عمل لایه برداری را نیز برای نمای ساختمان شما انجام دهد.

بهتر است بدانید واترجت زمانی که میزان آلودگی یک نما زیاد باشد یک لایه کلی از آن را برمیدارد تا نما به خوبی تمیز شود. همچنین توجه داشته باشید که بهترین روش برای پاک کردن نماهایی که در ساخت آن ها از سنگ های طرح دارد و برجسته استفاده شده است نماشویی با واتر جت می باشد.شرکت کفساب پلاس برای خدمات نماشویی از نماشویی با راپل بهمراه بیمه استفاده می کند.

انواع اسید هایی که که در نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند؟

اسید ها دارای انواع مختلفی هستند. امروزه بعضی از اسید ها برای نماشویی به کار بده می شوند. که خود نیز دارای انواع متفاوتی هستند برای مثال: اسید جوهرنمک، اسید جرم آلکس و اسید دیسکلر انواع اسیدهایی هستند که برای نماشویی ساختمان از آن ها استفاده می شود‌. توجه داشته باشید که هر کدام از این اسید ها به تنهایی می تواند سلامت افراد را به خاطر بی اندازد.

بنابراین نباید بدون عینک و دستکش به هیچ وجه اقدام به اسید شویی نمای ساختمان بکنید. همچنین تنها راهی که می تواند انواع چربی ها و آلودگی های نمای ساختمان را از بین ببرد اسید شویی است. چون اسید به خوبی می تواند بافت های چربی را از هم بپاشد و آن را از روی سطوح پاک کند. معمولا نمی توان زیاد از نماشویی ساختمان با اسید استفاده کرد. چون استفاده زیاد از اسید باعث آسیب زدن به سنگ نما می شود.

نماشویی ساختمان در تهران

تهران را می توان یکی ازشهر هایی دانست که بیشترین نیاز را به نماشویی با اسید دارند. زیرا میزان آلودگی هوا در این شهر بسیار بالا می باشد و نمای ساختمان های آن بسیار کثیف می شوند. به همین خاطر بسیاری از ساختمان های موجود در تهران با نماشویی ساده پاک نمی شوند و نیاز به نماشویی با اسید دارند. بنابراین اگر شما نیز می خواهید در این زمینه فعالیت کنید تهران می تواند یکی از بهترین مکان ها برای کسب درآمد بیشتر باشد.

خدمات نماشویی

 

 



:: موضوعات مرتبط: نماشویی , نماشویی ساختمان در تهران , شستشوی نمای ساختمان با واترجت , نماشویی با راپل , قیمت شستشوی نمای ساختمان , نماشویی شیشه , شست و شوی نمای شیشه ای , شستشوی سنگ نمای ساختمان , شستشوی شیشه نمای ساختمان , سنگشور نمای ساختمان , نماشویی ساختمان در تهران , قیمت سندبلاست نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی،قیمت نماشویی،نماشویی ساختمان،نماشویی با راپل،نماشویی با طناب،نماشویی ساختمان بدون داربست ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

روش های انجام کفسابی سرامیک،قیمت کفسابی سرامیک

انعکاس نور در هر ساختمانی باعث زیبا دیده شدن خانه و وسایل آن می شود. اما بهتر است بدانید انعکاس نور تنها در صورتی اتفاق می افتد که کف خانه ما سرامیک شفاف و براق باشد. در صورتی که مدت زمان زیادی از سرامیک  شدن خانه شما بگذرد. سرامیک ها شفافیت خود را از دست می دهند. و به هیچ وجه نور را انعکاس نمی دهند. همین امر موجب شده است افراد به دنبال راهی باشند. تا سرامیک های خانه خود را درخشان کنند‌.

بسیاری از بانوان از محلول های تمیز کننده استفاده می کنند اما نمیتوانند نتیجه دلخواه را به دست آورند. زیرا هیچ محلول شفاف کننده و تمیز کننده ای نمی تواند سرامیک های خانه شما را صیقل دهد. تنها راهی که باعث شفافیت و صیقلی شدن سرامیک های کهنه می شود کفسابی سرامیک  است. زیرا کفسابی باعث درخشش و نو شدن سرامیک ها می شود.

کفسابی سرامیک

کفسابی سرامیک تنها یک اصطلاح می باشد. که برای شستشوی سرامیک ها با دستگاه کفساب به کار برده می شود. در واقع نمی توان سرامیک ها را کفسابی کرد. چون روش کفسابی به گونه ای است.

که یک لایه کلی را از روی سنگ ها برمیدارد. اما در رابطه با سرامیک ها این گونه نمی باشد. اما زمانی که به سرامیک های خانه شما مصالح ساختمانی مانند: بتن، گچ و چسب می چسبد می توانید بدون این که کوچک ترین خراشی بر روی سرامیک های شما ایجاد شود با استفاده از دستگاه های کف ساب آن ها را از روی سرامیک ها پاک کنید. زیرا کفسابی سرامیک باعث می شود هر گونه برآمدگی و کثیفی که بر روی آن وجود دارد از بین برود و در نهایت شما یک سطح سرامیکی بسیار شفاف و درخشان داشته باشید.

روش انجام کفسابی سرامیک

همانگونه که در بالا نیز بیان کردیم روش کفسابی سرامیک با کفسابی سنگ کمی متفاوت می باشد‌. زیرا سرامیک دارای بافت نازکتری است. برای آشنایی بیشتر شما با این روش ما در به طور کامل شیوه انجام آن را به شما آموزش داده ایم.

  • ابتدا باید تمام آلودگی های سطحی روی سرامیک مانند گرد و خاک را به طور کامل پاک کنید.
  • بعد از پاک کردن سرامیک ها آن ها را با استفاده از دستگاه شستشوی مخصوص این کار شستشو دهید.
  • حال باید به خوبی و با استفاده از یک تی و پارچه بدون پرز آن هارا به خوبی خشک کنید. حتما توجه داشته باشید که نباید اجازه دهید سرامیک ها با هوای آزاد خشک شوند.
  • بعد از تمام مراحل بالا درصورت هر گونه ناهمواری بر روی سطح سرامیک ها باید اقدام به صاف کردن و یک دست کردن آن ها با استفاده از صفحه های مخصوص ساب زنی بکنید. میزان تکرار این مرحله بستگی به میزان ناهمواری ها و عمق خراش های روی سرامیک ها دارد.
  • بعد از مرحله بالا درز هایی برروی سطح سرامیک ها ایجاد می شود که باید با استفاده از پولیش آن ها را به خوبی پوشش دهید. سپس بعد از اتمام این مرحله مقداری پسآب باعث می ماند که باید سریعا جمع آوری شود. زیرا در صورتی که برروی سطح سرامیک ها بماند و خشک شود به سطح می چسبد و جلوه بسیار زشتی به سرامیک ها می بخشد.
  • دراین مرحله که آخرین مرحله کفسابی سرامیک می باشد. باید دستگاه کفساب را به صورت زیگزاکی برروی سرامیک ها بچرخانید تا کاملا سطح آن ها براق شود.

کفسابی نانو سرامیک

می توان گفت کفسابی نانو جدید ترین و پیشرفته ترین روش کفسابی هم برای سنگ هم برای سرامیک می باشد. برای انجام این کار یک سری از مواد خاص را در  دستگاه ساب زنی می‌ریزند. دستگاه ساب زنی بعد از اتمام عملیات ساب زنی سرامیک مواد نانو را برروی سطح سرامیک ها می‌ریزد. تا خشک شود. بعد از این که مواد نانو برروی سرامیک ها خشک شود. دیگر هیچ لکه ای برروی آن ها ایجاد نمی شود و ضد آب می شوند.

کف سابی سرامیک به روش ایتالیایی

هنگامی که با استفاده از این روش کف سابی سرامیک انجام می شود. باید از یک نوع لقمه و فرچه خاص برای دستگاه استفاده شود. این روش نسبت به روش معمولی مزایایی بیشتری دارد مانند: براق شدن سرامیک به روش آینه ای و جلای ویژه به سرامیک. همین امر باعث شده است که قیمت ساب زنی ایتالیایی از ساب زنی معمولی بیشتر باشد.

کف سابی سرامیک با استفاده از مواد رزینی

گاهی اوقات قبل از انجام کف سابی سرامیک قسمتی از آن ممکن است به طور کامل از بین رفته باشد. در این گونه از مواقع نمی توان هیچ کدام از روش های بالا را برای انجام ساب زنی انتخاب کرد. و تنها روشی که می توان از آن استفاده کرد روش ساب زنی رزین می باشد. زیرا در این روش قسمت های آسیب دیده سرامیک به واسطه مواد رزینی محکمی که در داخل دستگاه ساب زنی وجود دارد ترمیم می شوند. چون زمانی که این مواد به کف سرامیک ها وارد می شود تمام حفره های آن ها را می پوشاند.

قیمت کفسابی سرامیک

قیمت کفسابی سرامیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل: نوع سرامیک، مساحت مکان مورد نظر برای ساب زنی، نوع کفسابی و شرکت انتخابی برای انجام این کار می باشند. قیمت کف سابی سرامیک زیاد نیست و تمام افراد می توانند. با هر نوع وضع اقتصادی این کار را انجام دهند. این کار برای ساختمان هایی که در شهر های بزرگ قرار دارند ضروری می باشد. زیرا آلودگی هوا در این شهر ها زیاد می باشد و سطح سرامیک ها در مدت زمان کمی کدر می شوند. برای اطلاع از قیمت کف ساب میتونید با کارشناسان کفساب پلاس تماس بگیرید.

دستگاه کفساب سرامیک

دستگاه های که برای کف سابی سرامیک از آن ها استفاده می شود دارای انواع مختلفی هستند‌ و اگر قصد دارید این کار را انجام دهید بهتر است با انواع آن ها آشنا شوید. به همین خاطر ما در اینجا بعضی از آنها را به شما معرفی کرده ایم.

دستگاه کف سابی سرامیک دستی:

از این دستگاه برای ساب زدن سرامیک مکان هایی استفاده می شود که برق ندارند و مساحت آن ها کم می باشد. زیرا دارای اندازه کوچکی است و برای کار کردن نیاز به برق ندارد.

دستگاه کفسابی سرامیک تک فاز

می توان گفت این نوع از کفساب بیشترین استفاده را در زمینه کف سابی سرامیک دارد. زیرا برای کارکردن نیاز به برق سه فاز ندارد و با برق خانگی نیز کار می کند. همین امر موجب شده است که به انتخاب اول تمام کسانی که در این زمینه حرفه ای هستند تبدیل شود. از دستگاه های کفسابی سرامیک تک فاز بیشتر برای کفسابی سرامیک مکان هایی مانند ساختمان های مسکونی و تجاری کوچک استفاده می شود. طراحی این دستگاه به گونه ای است که می توان با استفاده از آن سرامیک ها را هم به صورت خشک و هم همراه با آب تمیز کرد.

دستگاه کفسابی سرامیک سه فاز

دستگاه های کفسابی سرامیک سه فاز دارای قدرت زیادی هستند و هنگام کار کردن به هیچ وجه داغ نمی کنند. همین امر باعث شده است که از آن ها برای کفسابی سرامیک مکان های بسیار بزرک مانند: ساختمان های بزرگ تجاری، بیمارستان ها و ادارات دولتی استفاده کنند.‌ معمولا تنها افرادی می توانند با این دستگاه کار کنند که مهارت زیادی در زمینه کفسابی دارند. زیرا درصورتیکه فردی که کفسابی با این دستگاه را انجام میدهد ماهر نباشد باعث ایجاد حفره هایی برروی سرامیک ها می شود و لعاب آن ها را برمیدارد.

قیمت کف ساب



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

گاهی اوقات هنگام سنگ کاری نمای ساختمان سنگ کار سهل انگاری می کند. و به خوبی تمام محفظه ها را نمی پوشاند‌. همین امر موجب می شود. که در فصل زمستان و هنگام بارش باران بر روی نمای ساختمان آب باران به لایه های زیرین سنگ نما نفوذ کند و یخ ببند.

همانگونه که میدانید هنگامی که آب یخ میبندد حجیم می شود. به همین خاطر در این گونه از مواقع همین آب باعث جدا شدن سنگ از نما می شود. برای حل این گونه از مشکلات افراد اقدام به پیچ رولپلاک سنگ نما ساختمان خود می کنند.

و با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نماتمام سنگ های آسیب دیده و جدا شده از نما را پیچ رولپلاک می کنند. سپس بعد از تعمیر کلی نما جای پیچ ها را با رنگ یا بتونه کاملا محو می کنند.

پیچ رولپلاک سنگ نما چیست و کاربرد انواع آن

پیچ رولپلاک سنگ نما در واقع به تعمیر و سفت کردن تمام سنگ های نما به واسطه پیچ و مهره گفته می شود. این روش بیشترین کاربرد را برای ساختمان های بزرگ با نمای سنگی ریز دارد. که میزان سنگ به کار رفته در آن ها بسیار زیاد است.

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان ارزانترین روش تعمیر نمای سنگی می باشد. که میتواند تا سالیان زیادی سنگ نمای شما را از افتادن و خراب شدن حفظ کند. پیچ رولپلاک نما دارای انواع مختلفی هستند. که هر کدام کاربرد خاصی دارند ما در اینجا بعضی از آن ها ا به شما معرفی کرده ایم.

پیچ و رولپلاک ساده

این نوع از پیچ و رولپلاک نما دارای رولپلاکی از جنس پلاستیک ساده می باشد.  همین امر باعث می شود اگر در مدت زمان طولانی نیز بر روی هر نوع سنگی قرار بگیرد باعث سایش و تغییر رنگ در آن نشود. به همین خاطر می توان از آن برای انواع سنگ نما ها استفاده کرد.

پیچ و رولپلاک لبه دار

ساختار پیچ و رولپلاک لبه داربه گونه ای است که بر روی دیواره بیرونی و قسمت پایینی آن یک لبه براق کوچک قرار دارد. جنس رولپلاک این نوع از پیچ ورولپلاک پلاستیک و فیبر می باشد. در واقع می توان گفت این نوع از پیچ و رولپلاک هم همان کاربرد نوع ساده را دارد‌. چون جنس سازنده آن ها تقریبا مشابه است.

پیچ و رولپلاک شاخک دار

پیچ رولپلاک شاخک دار بر روی بدنه بیرونی خود شاخک هایی دارد. که باعث میشوند از آن ها برای سنگ نما های بسیار محکم و سخت استفاده کنند.

پیچ ورولپلاک خار دار

رولپلاک این نوع از پیچ و رولپلاک برآمدگی هایی شبیه به خار برروی بدنه خود دارد. از این نوع پیچ ورولپلاک برای سفت کردن نما های کوارتز که بسیار مقاوم هستند استفاده می شود. زیرا این نوع از سنگ به راحتی ترک بر نمی‌دارد و نمی شکند.

پیچ و رولپلاک پروانه ای

ساختار پیچ و رولپلاک پروانه ای به صورتی است که بعد از بسته شدن پیچ دو پره آن که در قالب سازه ها قرار میگیرند باز می شوند. برای ساخت این محصول هم از فلز و هم از پلاستیک استفاده می شود. درواقع می توان گفت پیچ رولپلاک پروانه ای برای بسیاری از نما های بتنی، آجری، کوارتز، تراورتن و نما هایی که پشت آن ها رابیتس به کار برده می شود مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع از پیچ رولپلاک نما می تواند به راحتی هر نوع سنگ نمایی را محکم کند و بیشترین استفاده را در این صنعت دارد.

رول پرچ رولپلاک ساده

ساختار این نوع از رولپلاک به گونه ای است که بر روی بدنه آن دانه های دو و چهار وجود دارد. این نوع از پیچ رولپلاک برای انواع نما ها مناسب می باشد. و می توان از آن برای محکم کردن تمام نما ها استفاده کرد.

علت استفاده زیاد از آن این است که به راحتی به سطح محکم تمام نما ها نفوذ می کند. برای نصب این نوع از پیچ رولپلاک تنها کافی است. از مته مخصوص آن ها برای سوراخ کردن سنگ ها استفاده کنید. سپس بااستفاده از یک چکش کوچک رول پرچ را به دیوار بکوبید‌. حال بعداز بستن پیچ رولپلاک خود به خود باز می شود و به خوبی به بدنه سوراخ ایجاد شده می چسبید.

راهنمای خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان

هنگامی که میخواهید اقدام به خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان کنید. باید حتما به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید خریدی مناسب داشته باشید. ما در اینجا بعضی از مهم ترین نکاتی که شما باید هنگام خرید از آن ها آگاه باشید را بیان کرده ایم.

سایز پیچ رولپلاک نما

معمولا رولپلاک های پیچ و رولپلاک ساختمان در انواع سایز تولید می شوند. به همین خاطر شما باید قبل از خرید با فردی که قصد دارد. پیچ رولپلاک نمای ساختمان شما را انجام دهد مشورت کنید. تا مناسب ترین سایز را با توجه به نوع سنگ نمای ساختمان به شما معرفی کند. در این صورت شما می توانید به راحتی هنگام خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان سایز مناسب  را تهیه کنید.

نوع پیچ رولپلاک نما

هنگامی که می خواهید اقدام به خرید پیچ رولپلاک ساختمان کنید. باید حتما این موضوع را به فروشنده اطلاع دهید. تا پیچ رولپلاک مخصوص نمای ساختمان را در اختیار شما قرار دهد. زیر انواع مختلفی از پیچ رولپلاک وجود دارد. که هر کدام برای کار مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین برای جلوگیری از خریدی اشتباه حتما این موضوع را به خاطر بسپارید.

نوع متریال نمای ساختمان

همچنین بهتر است بدانید هنگام خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان باید حتما به نوع متریال نمای خود توجه کنید. زیرا پیچ رولپلاکی که برای نماهای بتنی و آجری به کار برده می شود. با پیچ رولپلاکی که برای نما های سنگی به کار برده می شود کاملا متفاوت است. امروزه انواع مختلفی از پیچ رولپلاک در بازار وجود دارد. که هر کدام مخصوص نمای خاصی هستند. بنابراین می توان به راحتی پیچ رولپلاک مخصوص نمای خود را پیدا کرد.

برند پیچ رولپلاک نما

برندهای مختلفی امروزه وجود دارند که اقدام به ساخت این محصول کرده اند. همین امر موجب می شود که خرید پیچ رولپلاک نمای ساختمان به یک کار سخت تبدیل شود. اما بهتر است حتما به این موضوع هنگام خرید توجه کنید که خرید از برند های معروف می تواند به نفع شما باشد. چون برندهای مشهور برای ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. و همیشه محصولات آن ها بهترین کیفیت را دارند. ممکن است قیمت برندهای مشهور کمی بیشتر از سایر برندها باشد. اما چون کیفیت پیچ رولپلاک آن ها بالا می باشد. به هیچ وجه شما با پرداخت مبلغ بیشتر برای خرید آن ضرر نخواهید کرد.برای اطلاع از قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با کارشناسان فروش کفساب پلاس تماس بگیرید.

تحمل پیچ رولپلاک نما

توجه به آستانه تحمل پیچ رولپلاک نمای ساختمان یکی دیگر از نکاتی است که همان خرید باید به آن توجه شود. زیرا هر نوع پیچ رولپلاکی آستانه تحمل خاصی دارد و شما باید با توجه به نوع سنگ نمای خود پیچ ورولپلاک مناسب را تهیه کنید.

جنس پیچ رولپلاک نما

حتما به جنسی که برای ساخته شدن پیچ رولپلاک نما به کار برده شده است توجه کنید. زیرا شما باید پیچ رولپلاکی را خریداری کنید که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد.

بدنه پیچ رولپلاک نما

توجه به بدنه محصول یکی دیگر از نکات اصلی است که هنگام خرید پیچ رولپلاک نما ساختمان حتما باید به آن توجه ویژه شود. زیرا شما باید حتما از سالم بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

پیچ رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ رولپلاک نمای ساختمان با راپل را می توان جدید ترین روش برای انجام این کار دانست. که هم از نظر امنیت و هم از نظر کیفیت کار بسیار بهتر از پیچ رولپلاک نمای ساختمان با داربست می باشد. همین امر باعث محبوبیت این روش در بین تمام افراد فعال در این زمینه شده است.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

شرکت کفساب پلاس بهترین خدمات در زمینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج و تهران فعالیت دارد. این خدمات شامل مجموعه فعالیت هایی است که طی آن سنگ های ساختمان کاملا محکم و ایمن می شوند تا بر سر عابران و رهگذران نریزند. ساکنان مناطق تهران و کرج نیز میتوانند از خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه ما استفاده نمایند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: پیچ رولپلاک سنگ نما , پيچ كردن سنگ نماي ساختمان , پیچ و رولپلاک نما در تهران , پیچ و رولپلاک نما تهران , پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران , پیچ رولپلاک نما با طناب , پیچ رولپلاک نمای سنگی , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج , پیچ و رولپلاک سنگ نما , قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست , پیچ رولپلاک سنگ‌ نما با راپل , ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

مزایای استفاده از پولیش سنگ در کفسابی سنگ

به احتمال زیاد اگر در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کنید. و یا در این باره مطالعه کرده اید حتما تا به حال با کلمه کفسابی آشنا شده اید. بهتر است بدانید کفسابی امروزه برای کاربرد های مختلفی مانند هموار کردن کف ساختمان ها و درخشان کردن سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کفسابی در گذشته تنها برای مکان های خیلی مهم مانند: هتل های بزرگ و تالار های مهم مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه از کفسابی به منظور های مختلفی برای همه مکان ها استفاده می کنند‌.

همین امر باعث شده است افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند. بسیار شغل پر سودی داشته باشند. روش های مختلفی برای کفسابی به وجود آمده که با استفاده از دستگاه های متفاوتی صورت می گیرند.

کفسابی سنگ

کفسابی سنگ ساختمان ها با استفاده از دستگاه های سنگ سابی صورت می گیرد. در واقع کفسابی سنگ می تواند. تمام عیوب سنگ های کف مانند: ناهمواری سطح آن ها، خش های موجود بر روی سنگ ها، لکه های سیاه و قهوه ای موجود بر روی سنگ ها و سوراخ های ریز موجود در سنگ ها را برطرف کند. ما در اینجا روش کفسابی سنگ را به طور کامل برای شما بیان کرده ایم.

مرحله اول کفسابی سنگ

1. در مرحله اول باید از یک لقمه بسیار زبر مانند: لقمه ۳۰ استفاده شود. تا به طور کامل هر نوع پستی و بلندی که بر روی سطح سنگ ها وجود دارد. برطرف شود. زیرا این نوع از لقمه بسیار زبر می باشد. و می تواند به خوبی تمام ناهمواری ها را برش دهد.

2. هنگامی که سطح سنگ ها را با استفاده از لقمه ۳۰ ساب میزنیم. تقریبا یک سطح کاملا زبر به وجود می آید. که باید با استفاده از لقمه ۶۰ زبری آن را بگیریم. زیرا این لقمه دارای بافت نرم تری نسبت به لقمه قبلی است. و میتواند به خوبی کف ساختمان ما را از حالت زبری خارج کند.

3. گاهی اوقات سنگ ها و رزین و بتونه در یک سطح نیستند. تنها لقمه ای که می تواند. رزین و بتونه را بر دارد لقمه ۱۲۰می باشد. زیرا لقمه ۱۲۰می تواند به راحتی سطح سنگ و رزین را همسان کند.

مرحله چهارم کفسابی سنگ

4. بعد از همسان سازی کف تازه عملیات کفسابی سنگ با استفاده از لقمه ۲۰۰ آغاز می شود. در واقع این مرحله کف را برای پرداخت ساب آماده می کند.

5. بعد از مرحله قبلی باید رد تمام ساب ها از روی سنگ های کف پاک شود. این کار تنها با استفاده از لقمه لاکی امکان پذیر است. چون این نوع از لقمه می تواند به راحتی هر ردی را از روی سنگ ها پاک کند.

6. بعد از استفاده از تمام لقمه های گفته شده. افراد ماهر در این زمینه برای ساب زدن سنگ کف از لقمه ۶۰۰استفاده می کنند. چون این لقمه دارای ساختار بسیار نرمی است. و تقریبا کار سمباده را انجام میدهد.

7. لقمه ۸۰۰یکی از لقمه هایی می باشد که می تواند. به طور ویژه ای کیفیت کفسابی سنگ را بالا ببرد. به همین خاطر از این لقمه تنها برای مراکز و خانه هایی که هزینه زیادی برای کفسابی پرداخت کرده اند. استفاده می شود.

8. درصورتیکه که افراد بخواهند به طور ویژه کفسابی سنگ ساختمان خود را انجام دهند. بعد از اتمام مراحل بالا فردی که کفسابی ساختمان آن ها را انجام داده است. پیشنهاد نانو ساب می‌دهد. زیرا با استفاده از نانو ساب یک لایه نانو روی سنگ های ساییده شده قرار میگیرد. و به خوبی از آن ها تا آخر عمر محافظت می کند به طور بسیار خوبی به سنگ ها جلوه درخشانی می دهد.

9. بعد از تمام شدن این مراحل باید حداقل تا ۲۴ ساعت هیچ چیزی بر روی سنگ ها قرار نگیرد. تا سطح درخشان آنها از بین نرود.

ساب سنگ کف

سنگ را می توان گرانترین کفپوش ساختمان دانست. اما اگر زمان زیادی از سنگ کردن کف ساختمان ما بگذرد. سنگ ظاهر کثیف و کدری به خود می گیرد و باعث می شود. زیبایی ساختمان ما کم شود. بسیاری از بانوان خانه دار با استفاده از مواد شوینده مختلفی اقدام به شستن سنگ های کدر می کنند. تا شاید بتوانند آنها را مانند گذشته درخشان کنند‌.

بهتر است بدانید بجز ساب سنگ کف هیچ راه دیگری برای درخشان کردن این نوع از سنگ ها وجود ندارد. زیرا ساب سنگ کف دارای مراحل مختلفی است و در هر مرحله تقریبا ۱تا۵ میلیمتر از سنگ ساییده می شود. به همین خاطر تمام کثیفی ها و خش هایی که باعث کدر دیده شدن سنگ می شوند به خوبی برداشته می شوند و سنگ ظاهر کاملا زیبا و درخشانی پیدا می کند. به همین منظور امروزه صاحبان ساختمان هایی که زمان زیادی از ساخت آنها گذشته است. اغلب اقدام به ساب سنگ کف می کنند.

پولیش سنگ

پولیش سنگ در واقع یک ماده کاملا شیمیایی می باشد. که شرکت های کف سابی سنگ از آن برای براق و درخشان کردن سنگ های کف استفاده می کنند. زیرا ساختار این ماده به گونه ای است. که هنگامی که برروی سنگ ها بعد از ساییده شدن قرار میگیرد می تواند به خوبی آن ها را درخشان و براق کند.

مزایای استفاده از پولیش سنگ کف

● پولیش سنگ با قرارگیری بر روی سنگ ها آنها را به خوبی درخشان می کند. و باعث بهتر دیده شدن ساختمان می شود.

● این ماده شیمیایی هم به صورت مایع و هم به صورت جامد یعنی واکس وجود دارد. و قیمت بالایی نیز ندارد.

● پولیش سنگ می تواند به خوبی تمام درز های موجود بر روی سنگ های کف را بگیرد.

● این ماده به خوبی توانایی عایق کردن هر نوع سنگی را دارد. همین امر باعث می شود. سنگ های پولیش شده در برابر نفوذ آب مقاوم شوند. و طول عمر بالایی داشته باشند.

● همچنین بهتر است. بدانید پولیش می تواند از لغزش هر نوع سنگی جلوگیری کند.

● سنگ هایی که روی آن ها پولیش قرار میگیرد. در برابر هر نوع اشعه ای مقاوم می شوند.

● سنگ های پولیش شده می توانند. به خوبی نور خورشید را انعکاس دهند. و زیبایی ساختمان را دو چندان کنند.

روش انجام پولیش سنگ

● ابتدا باید نوع سنگ شما مشخص شود. تا پولیش مناسب آن تهیه شود. چون هر سنگ پولیش خاصی دارد.

● بعد از مشخص شدن نوع پولیش باید سطح سنگ ها از هر نوع آلودگی پاک شود. و لکه های سخت نیز به واسطه سنگ سابی از بین بروند. سپس سطح سنگ ها به خوبی شسته و خشک شود.

● در صورتیکه که قصد دارید از پولیش مایع استفاده کنید. آن را در دستگاه مخصوص بریزید. و بر روی تمام سطح سنگ ها بپاشید. ولی اگر قصد دارید از پولیش واکس استفاده کنید. آن را بر روی سنگ ها بریزید. و سنگ ها را به قسمت های مختلفی تقسیم کنید. و تمام سطح سنگ ها را با استفاده از پولیش کاملا بپوشانید.

● بعد از انجام کار های بالا اجازه دهید پولیش به خوبی خشک شود. تا شما سطحی درخشان داشته باشید. زیرا در صورتی که پولیش به خوبی خشک نشود کیفیت کار پایین می آید.

قیمت کف ساب



:: موضوعات مرتبط: کف سابی , کفسابی , قیمت کفسابی , قیمت کف سابی , کفسابی در تهران , کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , قیمت کفسابی سنگ , خدمات کفسابی سنگ , قیمت کفسابی بتن , ,
:: برچسب‌ها: ِسابزنی،ساب زدن سنگ کف،کفسابی،کفسابی خانگی،ساب زدن سنگ،ساب زدن سنگ با فرز،ساب زدن سنگ کف ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

کفسابی سنگ های خانگی،کفسابی در تهران

به احتمال زیاد تاکنون شما به مکان هایی مراجعه کرده اید که کف بسیار براق و یکدستی دارند. معمولا افراد با دیدن چنین مکان های علاقه دارند. که کف خانه های خود را به این شکل تمیز کنند. تا درخشانی سنگ های کف خانه باعث زیبایی بیشتر آن شود. اما بیشتر افراد نمی دانند چگونه سنگ های کدر خانه خود را درخشان کنند‌. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید سنگ های کدر خانه شما تنها با کفسابی خانه درخشان می شوند. چون در این روش یک لایه کلی از روی تمام سنگ های کف برداشته می شود. که همین امر باعث می شود تا سنگ ها حالت نو و براقی داشته باشند.

کفسابی سنگ های خانگی

سنگ های خانگی بیشتر از سایر سنگ ها در معرض ریزش مواد اسیدی هستند. چون معمولا خانم های خانه دار برای تمیز کردن بخش خاصی از خانه از جوهر نمک و مواد اسیدی استفاده می کنند. گاهی اوقات هنگام کار و عبور از قسمتی از خانه که کف آن سنگ می باشد. ممکن است جوهر نمک بر روی سنگ ها بریزد.
توجه داشته باشید که هر گاه مواد اسیدی بر روی سنگ های خانگی بریزند. به طور کلی باعث تغییر رنگ آن ها می شوند. همین امر باعث می شود تا سنگ های خانگی جلوه بدی داشته باشند. همچنین چون سنگ های خانگی بسیار مورد توجه افراد هستند. کوچکترین خراشی اگر بر روی آن ها وجود داشته باشد. باعث کهنه دیده شدن سنگ ها می شود. کفسابی سنگ های خانگی حتما باید با استفاده از دستگاه های مخصوص این کار انجام شود. تا باعث افزایش کیفیت و مقاومت این نوع از سنگ ها شود.برای اطلاع از قیمت کفسابی با شرکت کفساب پلاس تماس بگیرید.

مهم ترین دلایلی که باعث نیاز به کفسابی سنگ های خانگی می شوند

  • گاهی اوقات کف خانه به خوبی تراز نمی شود. به همین خاطر هنگامی که کاشی کار کف ساختمان را سنگ می کند. ممکن است در پایان کار شاهد این باشیم که پستی و بلندی های زیادی در کف خانه ما وجود داشته باشد. تنها راهی که می توانیم با استفاده از آن این مشکل را برطرف کنیم. این است که به واسطه کفسابی سنگ های خانگی یک لایه کلی را از روی سنگ های کف خانه برداریم. تا سطح کاملا یک دستی به وجود آید.
  • هرگاه که زمان زیادی از سنگ کردن کف خانه می گذرد. شکستگی ها، ترک خوردگی و خراش زیادی بر روی سنگ های خانگی به وجود می آید. این موارد باعث می شوند. سنگ های خانگی به طور کامل زیبایی خود را از دست بدهند‌‌. بسیاری از بانوان خانه دار که به زیبایی خانه خود اهمیت میدهند .به دنبال راهی هستند تا بتوانند این ترک خوردگی ها و خراش ها را از روی سنگ های خانه بردارند. تنها راهی که باعث از بین رفتن این خراش و ها ترک خوردگی ها می شود. کفسابی سنگ های خانگی می باشد. چون در این روش ابتدا شکستگی ها و ترک خوردگی ها ترمیم می شوند سپس با توجه به عمق خراش های موجود بر روی سنگ یک لایه از آن برداشته می شود. با این کار هرگونه شکستکی، ترک خوردگی و خراش روی سنگ از بین می رود.
  • همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم ریزش مواد اسیدی برردی سنگ های خانگی نیز یکی دیگر از دلایلی می باشد که این نوع از سنگ ها به کفسابی نیاز پیدا می کنند.

کفسابی در تهران

کفسابی باعث درخشان شدن کف ساختن ها می شود که همین امر باعث شیک دیده شدن ساختمان ها می شود‌. در بیشتر ساختار های تجاری تهران از کفسابی استفاده می شود. تا به واسطه آن نظر مشتریان را جلب کنند‌. کفسابی در تهران رونق بسیار زیادی دارد. چون تهران یکی از آلوده ترین هوا هارا دارد که باعث کدر شدن سنگ ها می شود.

کفسابی سنگ مرمر

سنگ مرمر یکی از زیبا ترین و حساس ترین نوع سنگ هایی می باشد. که برای سنگ کف ساختمان ها از آن استفاده می کنند. سنگ مرمر بسیار حساس است و با کوچکترین تماسی با مواد اسیدی و حتی چای و قهوه تغییر رنگ می دهد. اما با این حال افراد زیادی وجود دارند که برای سنگ کردن کف خانه خود از سنگ مرمر استفاده می کنند. چون این نوع از سنگ به طور ویژه ای باعث درخشندگی و زیبایی خانه ها می شود.

همچنین در رابطه با کفسابی سنگ مرمر باید بدانید اگر کفسابی این نوع از سنگ به افراد ناوارد سپرده شود. حتما سنگ آسیب می بیند. چون سنگ های مرمر خیلی زود ترک برمیدارند و می شکنند. به همین خاطر اگر در حین کفسابی کوچکترین مشکلی به وجود آید. ممکن است سنگ مرمر کف خانه شما بشکند و شما مجبور به تعویض آن شوید. برای جلوگیری از به وجود آمدن این گونه مشکلات هنگامی که می خواهید اقدام به کفسابی سنگ مرمر بکنبد حتما به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کنید تا افراد ماهری را به شما معرفی کنند. چون تنها در این صورت مشکلی برای سنگ کف ساختمان شما به وجود نمی آید.

کفسابی سنگ گرانیت

سنگ گرانیت یکی از سنگین ترین مصالح ساختمانی می باشد که برای مسطح کردن کف خانه ها از آن استفاده می شود. این نوع از سنگ برخلاف وزن سنگینی که دارد به راحتی تغییر رنگ می دهد.

همین امر باعث شده است که ساختمان هایی که از این نوع سنگ برای کف آن ها استفاده شده است. بیشتر از سایر ساختمان ها نیاز به کفسابی پیدا کنند‌. همچنین بهتراست بدانید سنگ های گرانیتی بسیار بافت سختی دارند. و نمی توان برای از بین بردن تغییر رنگ های ایجاد شده بر روی آن ها از روش خراش دادن استفاده کرد.

تنها راهی که می توان با استفاده از آن سنگ های گرانیتی آسیب دیده را ترمیم و یک دست کرد کفسابی سنگ گرانیت می باشد. این کار توسط افراد ماهر و به واسطه دستگاه های پیشرفته انجام می شود. به همین خاطر می تواند به خوبی سنگ های گرانیت کف ساختمان هارا درخشان کند.

مهم ترین دلیل کفسابی سنگ گرانیت

گاهی اوقات هنگام ساختمان سازی بر روی سنگ های گرانیتی کف ساختمان ها مصالح ساختمانی مختلفی مانند: سیمان، گچ و رنگ ریخته می شود. این نوع از مصالح ساختمانی به راحتی از روی سنگ های گرانیتی پاک نمی شوند.

و چون سنگ های گرانیتی دارای قیمت بسیار بالایی می باشند. نمی توان ریسک کرد و برای پاک کردن آن ها از روش های سنتی که دیگر جوابگو نیز نمی باشند استفاده کرد. به همین خاطر کفسابی سنگ گرانیت بهترین روش برای پاک کردن این گونه ازمصاله از روی سنگ های کف می باشد.

کفسابی سنگ هرسین

سنگ هرسین ساده ترین و براق ترین سنگی می باشد که برای سنگ کردن کف ساختمان ها از آن استفاده می شود. یکی از دلایلی که باعث می شود سنگ هرسین نسبت به سایر سنگ ها بیشتر به کفسابی نیاز داشت باشد. این است سطح این نوع از سنگ بسیار براق می باشد و در مدت زمان کمی درخشندگی خود را دست می دهد.

بنابراین برای درخشان نگه داشتن آن باید هرچند وقت یک بار اقدام به کفسابی سنگ هرسین بشود.همچنین بهتر است بدانید که سنگ هرسین چون یکی از سنگ های رسوبی می باشد و تحت فشار بسیار زیادی به وجود آمده است.

دارای بافت بسیار سختی می باشد و با هر بار کفسابی به هیچ وجه آسیب نمی بیند بلکه برعکس طول عمر آن نیز افزایش داده می شود. بنابراین اگر برای کف ساختمان خود از سنگ هرسین استفاده کرده اید بهتر است هر چند وقت یک بار اقدام به کفسابی ساختمان خود بکنید.

 



:: موضوعات مرتبط: کفسابی پارکینگ , قیمت کفسابی پارکینگ , کفسابی راه پله , قیمت کفسابی سرامیک , کف ساب سنگ , قیمت کفسابی سنگ , خدمات کفسابی سنگ , قیمت کفسابی بتن , قیمت کفسابی سرامیک , کفسابی موزاییک , قیمت کفسابی موزاییک , قیمت کفسابی سرامیک , ,
:: برچسب‌ها: ِسابزنی،ساب زدن سنگ کف،کفسابی،کفسابی خانگی،ساب زدن سنگ،ساب زدن سنگ با فرز،ساب زدن سنگ کف ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

نحوه انجام نماشویی با واترجت سندبلاست،قیمت نماشویی

همانگونه که میدانید نماشویی در واقع به شستشوی نمای بیرونی ساختمان گفته می شود. و تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی نمای ساختمان ها دارد. امروزه چون میزان گرد و خاک و آلودگی هوا در شهرها زیاد است. کار نماشویی رونق بسیار زیادی گرفته است. روش های زیادی برای نماشویی وجود دارد. انتخاب روش نماشویی با توجه به شرایط ساختمان به انتخاب فردی که این کار را انجام می دهد بستگی دارد.

همه افرادی که در ساختمان های بزرگ زندگی می کنند. می دانند که تمام ساختمان ها هر چند وقت یک بار به خاطر کثیفی نمای آن نیاز به نماشویی دارند. و اگر این کار دیر انجام شود آلودگی های ناشی از باران های اسیدی به بافت مصالح ساختمانی به کار رفته در نمای ساختمان آسیب می زنند. و باعث می شوند نمای ساختمان دیگر حتی با نماشویی نیز نتواند ظاهر زیبای خود را به دست آورد.

نماشویی با واترجت سندبلاست

استفاده از واترجت برای نماشویی یکی از جدید ترین روش های شستشوی نما می باشد. که در آن از هوا برای پاشش مواد شوینده با قدرت زیادی بر روی سطوح استفاده می شود. شستشوی نما با سند بلاست باعث می شود آلودگی های سطحی نما از بین بروند و یک سطح صاف و یک دست به وجود آید. اسم های زیادی برای نماشویی با سند بلاست وجود دارد که از جمله آن ها می توان به انفجار ساینده و بلاست مهره ای اشاره کرد.

برای نماشویی با واترجت سندبلاست از یک ماشین برقی که برای پاشیدن ذرات شن و یک کمپرسور هوا استفاده می شود. این ماشین می تواند ذرات شن را باقدرت زیرا بر روی نما بپاشد. هنگامی که ذرات شن با قدرت زیاد به سطح نما برخورد می کنند. می توانند با راحتی نمای ساختمان را تمیز کنند و یک سطح یک دست و صاف برای ساختمان به وجود آورند.

مراحل کار با واتر سندبلاست

یکی از مهم ترین خواص ماسه خاصیت سایشی آن می باشد. به احتمال زیاد همه شما سمباده را از نزدیک دیده اید. بهتر است بدانید ذرات ریزی که بر روی سطح آن وجود دارند. و باعث سایش و صاف شدن سطوح می شوند. شن های بسیار ریزی هستند. سند بلاست نیز عملکردی مانند سمباده دارد و می تواند با از بین بردن سطح آلوده یک سطح شفاف و کاملا صاف را در اختیار ما قرار دهد. مراحل کار با سندبلاست را بری شما بیان کرده ایم.

مرحله اول نماشویی با واترجت سندبلاست

اولین مرحله برای شستشوی نما با سندبلاست ریختن ماسه های بسیار ریز در دستگاه سند بلاست است. بهتر است بدانید تمام دستگاه های واترجت سندبلاست یک محفظه مخصوص دارند. که برای ریختن ماسه در آن طراحی شده اند.

مرحله دوم واترجت سندبلاست

در مرحله دوم باید دستگاه واترجت سندبلاست به یک کمپرسور هوا وصل شود. تا بتوان به واسطه هوای آن ذرات شن را با بالاترین قدرت به سطح نما پاشید. زیرا هنگامی که کمپرسور هوا باه دستگاه سند بلاست وصل می شود. و دستگاه را فعال می کنیم ماسه ها از طریق یک نازل به سمت بیرون هدایت می شوند. و بسته به تنظیماتی که شما بر روی دستگاه انجام می دهید. فشار پاشش شن ها ممکن است بین ۵۰تا۱۳۰پوند در اینچ مربع متغیر باشد.

مرحله سوم

در مرحله سوم بعد از تنظیم دستگاه باید در ابتدای نمای ساختمان قرار بگبرید. تا بتواند از بالا به پایین با روشن کردن دستگاه و بلاست شدن شن در تمام سطح نما اقدام به شستشو و صاف کردن نما بکنید.

قیمت نماشویی

قیمت نماشویی به هیچ وجه یک قیمت واحد نیست. چون عوامل مختلفی مانند: محل ساختمان، میزان دسترسی نما، میزان کثیفی نما، ارتفاع نما و جنس نما بر روی آن تاثیر دارد.

از دستگاه واترجت سندبلاست برای شستشوی کدام نماها استفاده می شود؟

بهتر است بدانید که دستگاه های سندبلاست دارای دو نوع آب محور و هوا رانده می باشند‌. هر کدام از این دستگاه ها برای نماهایی با جنس های خاص مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا از دستگاه های واترجت سند بلاست آب محور برای شستشوی نما هایی با جنس آجر، بتن و سنگ استفاده می شود.

زیرا یکی از خواص استفاده از این دستگاه این است که از زوال سطوح جلوگیری می کند. و می تواند سطوح را به خوبی آماده سازی کند. همچنین بهتر است بدانید که از دستگاه های هوا رانده برای شستشوی سطوح فلزی استفاده می شود. زیرا این دستگاه از تجمع رطوبت برروی سطح ها جلوگیری می کند و باعث می شود سطح های فلزی زنگ نزنند.

نماشویی با راپل

یکی از روش های شستشوی نما که امروزه بیشترین طرفدار را دارد. و از آن استفاده های زیادی می شود نماشویی با راپل است. در این روش فردی که می خواهد نما را شستشو دهد.

از طناب برای دسترسی به قسمت های مختلف نما استفاده می کند. در واقع این افراد می توانند با مهارت طناب های محکم و مخصوص این کار را به قسمت های خاصی از ساختمان وصل کنند. تا بتوانند به واسطه آن ها بر روی تمام سطح نما رفت و آمد کنند. و قسمت های مختلف نما را شستشو دهند.

همچنین بهتر است بدانید که نماشویی با طناب شباهت زیادی به ورزش کوهنوردی دارد‌‌. و از این ورزش الگو برداری می کند. این روش به متخصصان نماشویی ساختماناین امکان را می دهد. که بدون هیچ نگرانی در هر ارتفاعی به مدت زمان زیادی کار کنند.

نماشویی با داربست

معمولا برای نماشویی از دو روش شستشوی نما با داربست و بدون داربست با راپل استفاده می شود. روش اول اولین شیوه ای است که برای شستشوی نما به کار برده شده است و بسیار مرسوم است. در این روش برای شستشوی قسمت های مختلف نما از داربست استفاده می شود و میزان دسترسی افراد به قسمت های مختلف نما کم می باشد.

نماشویی بدون داربست

اما روش دوم که راپل نام دارد در طی چند سال اخیر یعنی در دهه ۸۰ به وجود آمده و به خاطر مزایای زیادی که دارد توانسته است در مدت زمان کمی طرفدار زیادی به دست آورد و به عنوان ایمن ترین و اثر بخش ترین روش شناخته می‌شود.

مزایای نماشویی با راپل

● نماشویی با راپل باعث می شود. که امکان سقوط افرادی که این کار را انجام می دهند. تقریبا صفر شود. به همین خاطر صاحب کاران و شرکت های بیمه این روش را ترجیح می دهند. چون باعث آسودگی خاطر آن ها می شود.

● استفاده از طناب و کمربند ایمنی باعث می شود. حتی اگر افراد در ارتفاع بالا نیز قرار بگیرند. خطری آن ها را تحدید نکند. بنابراین همین امر باعث افزایش کیفیت کار این گونه از افراد می شود.

● نماشویی با راپل مزایای زیادی از نظر قیمت و سطح کیفی کار در مقایسه با روش نماشویی با داربست دارد. و باعث شده است که تقریبا استفاده از داربست برای نماشویی کاملا طرفدارن خود را از دست بدهد. و به یک روش منسوخ شده تبدیل شود.

● همچنین بهتر است بدانید. که یکی از مهمترین مزایای نماشویی با راپل صرفه جویی در وقت است. چون در این روش نیاز با بستن داربست نیست.

چه فصل هایی برای نماشویی مناسب می باشند؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که گرد و خاک باعث رسوب کثیفی بر روی نما و آسیب رسیدن به آن می شود. ولی بهتر است بدانید این کاملا یک فکر اشتباه است. چون اصلی ترین موردی که باعث آسیب به نما می شود. باران های اسیدی می باشند این گونه از باران ها معمولا در فصل های سرد سال شروع به بارش می کنند. بنابراین بهترین زمان برای نماشویی اسفند ما می باشد. که زمان تمام شدن بارش این باران ها می باشد.

نماشویی در تهران



:: موضوعات مرتبط: رولپلاک نمای ساختمان , نماشویی , نماشویی ساختمان در تهران , شستشوی نمای ساختمان با واترجت , نماشویی با راپل , قیمت شستشوی نمای ساختمان , نماشویی شیشه , شست و شوی نمای شیشه ای , شستشوی سنگ نمای ساختمان , شستشوی شیشه نمای ساختمان , سنگشور نمای ساختمان , نماشویی ساختمان در تهران , قیمت سندبلاست نمای ساختمان , سندبلاست سیمان , سندبلاست نمای ساختمان , شستشوی سنگ نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: نحوه انجام نماشویی با واترجت سندبلاست،قیمت نماشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

عوامل مهم در قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما

گاهی اوقات ممکن است هنگامی که از خیابان عبور می کنید. متوجه شده باشید که حادثه ای در اثر افتادن یک شی سنگین از نمای ساختمان ها بر روی ماشین و یا افراد در حال عبور اتفاق افتاده باشد. بهتر است بدانید که افتادن سنگ های نما باعث به وجود آمدن خسارت های مالی و جانی زیادی می شود. چون سنگ های نما دارای وزن زیادی می باشند. و از ارتفاع بالا به سمت پایین پرت می شوند. اگر به افراد در حال عبور برخورد کنند. حتما باعث مرگ آن ها می شوند.

همچنین اگر به ماشین های عبوری در آن ناحیه نیز برخورد کنند. حتما خسارت مالی فراوانی به وجود خواهند آورد. اما چگونه می توان از بروز همچین اتفاقاتی جلوگیری کرد؟  تنها راهی که می توان با استفاده از آن از ریزش سنگ نما جلوگیری کرد استفاده ازپیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد. زیرا با استفاده از پیچ و رولپلاک سنگ نما تمام سنگ های نمای یک ساختمان به خوبی به نما وصل می شوند. و هیچ چیزی نمی تواند باعث ریزش آن ها شود.

پیچ و رولپلاک نما با طناب

گاهی اوقات ریزش سنگ نما در آسمان خراش ها اتفاق می افتد. در این گونه از مواقع ترمیم و پیچ رولپلاک نما کار سختی است. چون ارتفاع کار زیاد می باشد و ترمیم آن کار خطرناکی محسوب می شود.

تنها روشی که در این گونه از مواقع می توان به آن متوسل شد. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد. زیرا در این روش طناب ها به قسمت های محکم ساختمان بسته می شوند.

و احتمال سقوط فردی که پیچ و رولپلاک سنگ نما را انجام می دهد کم می شود. در این روش فرد با واسطه طناب هایی که با آن وصل است می تواند به نقطه مختلف نما دسترسی پیدا کند و با خیالی آسوده آن ها را ترمیم و پیچ و رولپلاک نما کند.

موارد مهم در هنگام اجرای پیچ رولپلاک سنگ نما

پیچ رولپلاک نما یک راه بسیار خوب برای کنترل ریزش نمای ساختمان ها می باشد. و از آن در سراسر دنیا استفاده می شود. اما هنگام اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما بهتر است حتما به بعضی از نکات توجه کنید. ما در اینجا بعضی از این نکات را برای شما بیان کرده ایم.

بررسی نوع سنگ نما

از سنگ های مختلفی برای نمای یک ساختن استفاده می شود. معمولا برای هر سنگی نوع خاصی از پیچ رولپلاک سنگ نمابه کار برده می شود. چون ضخامت سنگ ها با هم متفاوت است. به همین خاطر باید قبل از اقدام به خرید پیچ رولپلاک سنگ نما ابتدا نوع سنگ را بشناسید و ضخامت آن را اندازه گیری کنید تا بتوانید مناسب ترین پیچ رولپلاک را برای آن تهیه کنید.

شناسایی سنگ های آسیب دیده در نما

معمولا در نمای ساختمان ها همه سنگ ها با هم آسیب نمی بینند. و ممکن است تنها چند تا از آن ها سست شوند. اما یکی از مهمترین کارهایی که همه افراد باید قبل از اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام دهند.

این است که حتما سنگ های آسیب دیده را شناسایی کنند. زیرا اگر این سنگ ها را شناسی نشوند چون سست شده اند ممکن است. بر اثر لرزشی که برای سوراخ کردن سنگ ها ایجاد می شود سقوط کنند‌. بنابراین باید ابتدا این سنگ ها شناسی شوند تا تعمیر شوند. سپس اقدام به پیچ رولپلاک نما سایر سنگ ها شود.

بررسی تعداد سنگ های ریزش کرده

هر گاه که قسمتی از سنگ نمای یک ساختمان ریزش کرده باشد. فردی که قصد پیچ و رولپلاک کردن آن را دارد. باید ابتدا تعداد سنگ های ریزش کرده، ابعاد، رنگ و نوع سنگ ها را تشخیص دهد. زیرا قبل از انجام رولپلاک نمای ساختمان باید تمام قسمت های نما که سنگ آن ریزش کرده با سنگ مناسب پوشیده شوند. سپس اقدام به پیچ و رولپلاک نما تمام سنگ های نما شود.

چه عواملی بر روی قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما تاثیر دارند؟

اگر سنگ نمای ساختمان شما آسیب دیده و به دنبال این هستید. که قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما را بدانید بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید. چون ما در اینجا بعضی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما را برای شما بیان کرده ایم.

تعداد سنگ ها

یکی از مهمترین مواردی که بر روی قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما تاثیر می گذارد. تعداد سنگ ها می باشد. زیرا هر چقدر که تعداد سنگ های نمای یک ساختمان بیشتر باشد.

فردی که قصد پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان را دارد. باید وقت و دقت بیشتری را برای انجام این کار بگذارد‌. استاندارد ترین فاصله ای که برای قرار دادن پیچ و رولپلاک سنگ نما باید رعایت شود. فاصله ۴۰سانتی می باشد.

اما اگر ابعاد سنگ ها کوچک باشد. باید فاصله پیچ ها را نزدیک تر در نظر گرفت. همین امر باعث می‌شود. که تعداد پیچ های به کار رفته در پیچ رولپلاک سنگ نما بیشتر شود. که خودبه خود باعث بالا رفتن قیمت می شود.

جنس سنگ نما

جنس سنگ نما نیز یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد. زیرا سنگ هایی که برای نمای ساختمان ها به کار میروند. دارای مقاومت های متفاوتی هستند. و نیاز است برای سوراخ کردن هر نوع سنگی وقت و نیروی خاصی بگذاریم برای مثال: سنگ نما های گرانیت چون سختی زیادی دارند. و چسبندگی پایینی دارند همیشه نیاز است. که برای پیچ ورولپلاک آن ها هزینه بیشتری پرداخت شود. چون فاصله پیچ ها در این گونه از سنگ نما ها کم می باشد.
اما در مقابل سنگ نما های گرانیتی سنگ نما های تراورتن قرار دارند. که بافت بسیار نرمی دارند و به راحتی سوراخ می شوند. همچنین تعداد پیچ و رولپلاک سنگ نما کمی نیز نیاز دارند. به همین خاطر برای پیچ و رولپلاک کردن اینگونه از سنگ نما ها نیاز به زحمت زیادی نیست. همین موارد باعث شده اند. که هزینه پیچ رولپلاک نما های تراورتن کم باشد.

نوع ملات

گاهی اوقات نوع ملاتی که در پشت سنگ نما به کار میرود. نیز بر قیمت پیچ رولپلاک سنگ نما تاثیر می گذارد. امروزه به خاطر افزایش قیمت سیمان بعضی از نما کار ها بجای ملات پشت سنگ ها را با نخاله پر می کنند. همین امر باعث میشود که مقاومت سنگ نما به شدت پایین بیاید و خیلی سریع شروع به ریزش کند. بنابراین نیاز است که برای ماندگاری آن ها تعداد زیادی پیچ رولپلاک سنگ نما به کار رود. به همین خاطر هر گاه پشت سنگ نما یک ساختمان با نخاله پر شود هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما آن بیشتر می شود.

سنگ های آسیب دیده

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم. سنگ های آسیب دیده یک ساختمان قبل از اقدام به پیچ و رولپلاک کردن نما باید ترمیم شوند. معمولا هزینه ترمیم سنگ های آسیب دیده جداگانه محاسبه می شود. به همین خاطر هر چقدر میزان سنگ های آسیب دیده بیشتر باشد. هزینه بیشتری برای پیچ و رولپلاک آن نما در نظر گرفته می شود.

وسعت کار

معلوم است که هر چقدر فضای نمای یک ساختمان وسیع باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. زیرا نما هایی با متراژ زیاد برای پیچ رولپلاک نما نیاز به زمان و کار زیادی دارند. همچنین میزان حساسیت کار در نما های وسیع زیاد است. اما دقیقا برعکس نما های وسیع نما های کوچک وقت و دقت کمی نیاز دارند. به همین خاطر هزینه رولپلاک نمای ساختمان آن ها کم است.



:: موضوعات مرتبط: پیچ رولپلاک سنگ نما , پيچ كردن سنگ نماي ساختمان , پیچ و رولپلاک نما در تهران , پیچ و رولپلاک نما تهران , پیچ و رولپلاک سنگ نما در تهران , پیچ رولپلاک نما با طناب , پیچ رولپلاک نمای سنگی , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج , پیچ و رولپلاک سنگ نما , قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران , پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست , پیچ رولپلاک سنگ‌ نما با راپل , رولپلاک نمای ساختمان , ,
:: برچسب‌ها: پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران،پیچ و رولپلاک نما،قیمت پیچ و رولپلاک نما ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

 ساب زدن سنگ کف برای چه مکانی هایی اهمیت دارد؟

ساب زدن سنگ کف یکی از بهترین روش هایی می باشد. که امروزه برای درخشان کردن سنگ کف خانه ها از آن استفاده می شود. به احتمال زیاد بسیاری از شما این سوال را بپرسید. که در چه مواقعی ساب زدن سنگ کف نیاز است؟

هنگامی که سنگ کردن کف یک خانه تمام می شود. معمولا بر روی سنگ ها مقدار زیادی مصالح ساختمانی باقی می ماند. همچنین در بعضی از مواقع ممکن است. که کف ساختمان حتی بعد از سنگ شدن نیز تراز نشود‌. همین امر باعث می شود. که کف خانه حالت یک دستی نداشته باشد. در این مواقع بهترین روش برای زیبا کردن و یک دست کردن کف خانه ساب زدن سنگ کف می باشد.

زیرا در این روش یک لایه کامل از روی سنگ ها برداشته می شود. و سنگ های کف ساختمان بسیار درخشان می شوند‌. همچنین بهتر است بدانید چون این لایه به واسطه دستگاه های مخصوص برداشته می شود. در تمام سطح خانه حتی شما نمی توانید یک سانت اختلاف پیدا کنید.

ساب زدن سنگ با فرز

گاهی اوقات کف یک مکان به گونه ای است. که نمی توان برای ساب زدن آن از دستگاه های ساب زنی استفاده کرد. در این گونه از مواقع تنها روشی که می توان با استفاده از آن چنین مکان های را درخشان کرد.

ساب زدن سنگ با فرز می باشد. اما بهتر است بدانید سال زدن سنگ با فرز را تنها افرادی می توانند انجام دهند. که مهارت بالایی در این گونه از کارها دارند. چون کوچکترین بی احتیاطی باعث می شود. سنگ به وسیله فرز برش داده شود. و یا کاملا بشکند. ما در این جا روش ساب زدن سنگ را با استفاده از فرز برای شما به طور کامل بیان کرده ایم.

مرحله اول ساب زدن سنگ با فرز

این کاری که هنگام ساب زدن با فرز باید انحام دهید. پاکسازی محل مورد نظر از هر گونه آشغال و گرد خاک می باشد.‌ بعد از پاک کردن باید به خوبی کف مکانی را که می‌خواهید. ساب زنی کنید بشویید. برای شستشو بهتر است از دستگاه مخصوص شستشو استفاده کنید.‌ اما معمولا مکان هایی که به واسطه فرز سنگ سابی می شوند. را نمی توان به با دستگاه شستشو داد. چون مکان های هستند. که قابلیت دسترسی به آن ها دشوار است. و یا سطح آن ها بسیار کم می باشد. مانند راه پله های بسیار باریک. بنابراین بهتر است که برای شستشوی آن ها از پد های بسیار نرم استفاده کنید. تا سنگ ها به خوبی شستشو داده شوند.

مرحله دوم ساب زدن سنگ با فرز

بعد از شستشو باید به واسطه پارچه های بدون پرز به خوبی نم آن را بگیرد و خشک کنید.حال باید سطح سنگ مورد نظر با استفاده از دستگاه فرز و توسط یک فرد بسیار ماهر در این زمینه ساب زنی شود.

بعد از ساب زنی سنگ باید سطح مورد نظر را از خرده ریز های سنگ ساب داده شده پاک کنید. توجه داشته باشید اگر قصد شستشوی سطح مورد نظر را برای پاک کردن دارید. نباید آب را از راه آب های باریک خارج کنید.‌ زیرا این آب با سنگ ریزه قاطی می باشد. و باعث مسدود شدن آب راه های باریک می شود.

قیمت ساب زدن کف

قیمت ساب زدن کف به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین خاطر یک قیمت واحد را نمی توان برای آن بیان کرد. همچنین بهتر است. بدانید که شرکت های مختلف برای انجام این کار قیمت های متفاوتی دارند.

کفسابی سنگ خانگی

سنگ خانگی نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه ها دارد. در صورتی که این سنگ ها درخشندگی خود را از دست بدهند. و کدر شوند‌ خانه زیبایی خود را از دست می دهد‌. به همین خاطر افراد زیادی وجود دارند. که هر چند سال یک بار اقدام به کفسابی سنگ های خانه خود می کنند. تا همیشه خانه ای درخشان و زیبا داشته باشند.

 ساب زدن سنگ کف برای چه مکانی هایی اهمیت دارد؟

معمولا امروزه برای درخشان کردن که مکان های مختلفی از روش کفسابی استفاده می شود. اما مکان هایی وجود دارند که انجام این کار برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در این جا چند مورد از این مکان ها را به شما معرفی کرده ایم.

ساب زدن سنگ کف تالار های پذیرایی

در تالار های پذیرایی معمولا مراسم عروسی و تولد زیادی برگزار می شود. یکی از رازهای موفقیت هر تالار زیبایی و شکیل بودن آن می باشد. معمولا در تالار ها درخشان بودن کف می تواند. باعث انعکاس نور در محیط شود. که همین امر باعث زیباتر دیده شدن تالار می شود.

اما چون میزان رفت و آمد در این گونه از مکان ها ها زیاد است. معمولا سنگ های کف بعد مدت کمی درخشانی خود را از دست می دهند. و به هیچ وجه نمی توان آن ها را با شستشو های مکرر نیز درخشان کرد‌.

بنابراین تنها روشی که می تواند. باعث درخشش دوباره کف اینگونه از مکان ها شود ساب زدن سنگ کف می باشد. همین امر باعث شده است. که صاحبان تالار های پذیرایی بسیار از این روش استقبال کنند. زیرا با استفاده از این روش دیگر نیاز نیست که هر چند سال یکبار کفپوش های تالار خود را تعویض کنند.

ساب زدن سنگ کف نمایشگاه های اتومبیل

به احتمال زیاد اگر تاکنون به نمایشگاه های اتومبیل مراجعه کرده باشید. متوجه شده اید که کف آن ها بسیار درخشان و‌ تمیز می باشد. بهتر است بدانید در صورتی که کف یک نمایشگاه براق و درخشان باشد. باعث می شود که ماشین ها به صورت بهتری به چشم بیایند. بنابراین می توان گفت درخشانی کف به جلب نظر مشتری کمک می کند.

اما چون میزان رفت و آمد ماشین ها در اینگونه از مکان ها زیاد است. خیلی زود بر روی کف نمایشگاه ها، رد چرخ ماشین ها باقی می ماند. و سنگها درخشانی خود را از دست می دهند. ساب زدن سنگ کف توانسته است. در چند سال گذشته کمک زیادی به نمایشگاه داران ماشین بکند. زیرا با استفاده از این روش می توانند به راحتی خراش هایی که بر اثر چرخ ماشین ها روی سنگ کف نمایشگاه ایجاد شده اند. را از بین ببرند و یک درخشندگی ویژه به سنگ ها ببخشند.

ساب زدن سنگ کف لابی مجتمع های بزرگ

لوکس بودن مجتمع های  مسکونی و تجاری  تاثیر زیادی بر روی میزان قیمت واحد های آن ها دارد. یکی از اولین مکان هایی که در هر مجتمع دیده می شود. و شیک بودن آن اهمیت زیادی دارد لابی می باشد.

لابی یک مجتمع زمانی شیک و لوکس به چشم می آید. که کف تمیز و درخشانی داشته باشد. اما هر چقدر هم که سازنده ساختمان از سنگ های نفیس برای این گونه از مکان ها استفاده کند.

چون میزان رفت و آمد در لابی یک ساختمان  زیاد است. سنگ های کف آن بعد از چند سال درخشندگی خود را از دست می دهند. و باعث می شوند لابی و مجتمع به طور کامل ظاهر شکیل خود را از دست بدهد. به همین خاطر در چند سال گذشته صاحبان مجتمع های تجاری و مسکونی استقبال بسیار زیادی را از روش ساب زدن سنگ کف کرده اند.

سنگ ساب دستی

سنگ ساب های دستی دارای اندازه کوچکی هستند. هنگامی که نمی توان از سنگ ساب های تک فاز و سه فاز استفاده کرد. این نوع از دستگاه کارایی زیادی دارند. همچنین بهتر است بدانید. که معمولا از سنگ ساب های دستی برای ساییدن سنگ کابینت ها و‌اپن استفاده می کنند. چون به خاطر اندازه مناسبی که دارد می تواند هر سطحی را با هر اندازه ای بسابد.

 



:: موضوعات مرتبط: ساب زنی , ساب زنی سنگ ساختمان , سابزنی , ساب زنی سنگ , سابزنی و پولیش , قیمت سابزنی , ساب زنی سنگ کف کرج , ساب سنگ , سنگ سابی , سنگسابی , سنگسابی در تهران , ,
:: برچسب‌ها: ِسابزنی،ساب زدن سنگ کف،کفسابی،کفسابی خانگی،ساب زدن سنگ،ساب زدن سنگ با فرز،ساب زدن سنگ کف ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1402 | نظرات ()