نوشته شده توسط : گل نسیم

قیمت نماشویی ساختمان[1403] + برآورد دقیق قیمت نماشویی با طناب

نماشویی ساختمان یکی از کارهایی می باشد که امروزه دارای کاربرد زیادی است. زیرا تنها از این طریق می توان نمای یک ساختمان را به خوبی تمیز کرد.بسیاری از افراد هستند که تصور می کنند قیمت نماشویی ساختمان بسیار زیاد است.

زیرا این کار در گذشته یک کار لوکس به حساب می آمد که تنها صاحبان ساختمان های بسیار بزرگ و مجلل از آن استفاده می کردند. اما چون با توجه به افزایش میزان آلودگی هوا انجام نماشویی برای همه ساختمان ها ضرورت پیدا کرده است. دیگر به هیچ وجه چنین کاری لوکس به حساب نمی آید و دارای قیمت بالایی نیز نیست. چون افراد و شرکت های زیادی پیدا شده اند که چنین کاری را انجام می دهند.

عوامل موثر در تعیین قیمت نماشویی ساختمان

اگر دوست دارید از قیمت نماشویی آگاهی پیدا کنید توصیه می شود به دنبال پیدا کردن یک قیمت واحد نباشید. زیرا تعیین قیمت نماشویی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. اگر دوست دارید با این عوامل به خوبی آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

نوع نما

نوع نمایی که بر روی یک ساختمان استفاده اجرا می شود. می تواند تأثیر زیادی بر قیمت نماشویی آن داشته باشد. این تاثیرات ممکن است به دلیل جنس، کیفیت، طراحی، نصب و نگهداری متفاوت باشند. برخی از انواع نماها که معمولاً تاثیر زیادی بر قیمت نماشویی دارند، عبارتند از:

سنگ طبیعی

نماهای سنگی مانند گرانیت، مرمر، تراورتن و سایر سنگ های طبیعی اغلب گزینه های گران قیمتی هستند. اینگونه از سنگ ها به خاطر زیبایی، مقاومت در برابر هوا و طول عمر بالا انتخاب می شوند. چنین نماهایی معمولا هنگام نماشویی با راپل آنها باید احتیاط زیادی را کرد به همین منظور افراد هنگام شستشوی چنین نماهایی از صاحبان آنها مبلغ بیشتری دریافت می کنند.

سرامیک و کاشی

این نوع از نماها نیز معمولاً برای شستشو نیاز به هزینه زیادی دارند. به خصوص اگر در نما از کاشی های لوکس استفاده شده باشد.

وینیل و سایدینگ فلزی

این نوع از نماها معمولاً برای شستشو نیاز به هزینه کمتری نسبت به  سنگ یا سرامیک دارند. اما هزینه نصب و نگهداری آنها معمولاً پایین تر است.

کامپوزیت و پلیمری

این نوع از نماها معمولاً هزینه متوسطی برای شستشو نیاز دارند و همچنین مقاومت خوبی در برابر عوامل آب و هوایی دارند.

اندازه نما

اندازه نما از جمله عوامل مهمی است که بر قیمت نماشویی تأثیر می گذارد. زمانی که نمای ساختمان بزرگتر باشد، هزینه های مرتبط با تولید، نصب و حمل و نقل افزایش می یابد. بنابراین، نماهای بزرگتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

علاوه بر این، اندازه نما می تواند نشانگر ارزش ویژه تری از منزل یا ساختمان باشد، به عنوان مثال، یک ویلا یا ملک بزرگتر که احتمالاً دارای فضای بیشتری برای لذت بردن از چشم اندازهای خارجی است.

این ارتباط بین اندازه نما و ارزش ویژه ملک می تواند به نوعی تأثیرگذار باشد و قیمت نماشویی را افزایش دهد. به علاوه، نماهای بزرگتر ممکن است نیاز به استفاده از فناوری ها و جزئیات پیچیده تری داشته باشند که نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارند و در نتیجه، به افزایش قیمت نماشویی منجر می شوند.

روش شستشوی نما

روش شستشوی نما می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت نماشویی داشته باشد. این تأثیرات از جنبه های مختلفی می توانند مشاهده شوند. اولین نکته این است که استفاده از روش های پیشرفته و مواد با کیفیت برای شستشو، می تواند هزینه کلی تمیز کردن نما را افزایش دهد.

برای مثال، استفاده از مواد شوینده و تجهیزات حرفه ای، همچون ماشین های قدرتمند شستشو، می توانند هزینه شستشوی نما را افزایش دهند و در نتیجه، قیمت نماشویی را بالا ببرند.

همچنین، میزان دقت و کیفیت در انجام شستشوی نما نیز اثرگذار است. اگر شستشو به طور دقیق و با استفاده از تکنیک های حرفه ای انجام شود، نتیجه نهایی بهتر و جذاب تر خواهد بود. این نکته می تواند به عنوان یک عامل افزایش قیمت در نظر گرفته شود، زیرا کیفیت بالاتر شستشو به معنای طولانی تر دوام نما و جلب توجه بیشتر است.

علاوه بر این، نوع مواد شوینده و تجهیزاتی که برای شستشو استفاده می شود نیز می تواند بر قیمت نماشویی تاثیرگذار باشد. استفاده از مواد با کیفیت برای نماها، همچون موادی که محیط زیست را تحت تاثیر قرار نمی دهند، ممکن است هزینه این کار را افزایش دهد، اما در عین حال می تواند به عنوان یک فاکتور تاثیرگذار بر قیمت نماشویی مدنظر قرار گیرد. در مجموع، روش شستشوی نما می تواند به طور مستقیم و غیرمستقیم بر قیمت نماشویی اثر بگذارد.

قیمت نماشویی با طناب

نماشویی با طناب یک روش حرفه ای و موثر برای تمیز کردن ساختمان ها و نماها است که با استفاده از تکنیک های خاص و تجهیزات مناسب انجام می شود. این روش به صورت عمودی انجام می شود، با استفاده از طناب های خاص که به ساختمان متصل شده اند و توسط تکنسین های آموزش دیده کنترل می شوند.

یکی از عوامل اصلی تعیین قیمت نماشویی با طناب، میزان دشواری و پیچیدگی کار است. زمانی که ساختمان بسیار بلند و پیچیده باشد یا در محیط های دشوار و محدود قرار داشته باشد انجام نماشویی ان نیازمند تجربه و مهارت بیشتری است. که  همین موضوع می تواند به عنوان یکی از عوامل افزایش قیمت نماشویی عمل کند.

همچنین، نوع و مقدار کثافت کربن و آلودگی های موجود بر روی نما نیز می تواند بر قیمت این کار تاثیرگذار باشد. اگر نمای ساختمان شدیداً آلوده باشد و نیاز به شستشوی دقیق و موثر داشته باشد، هزینه نماشویی با طناب آن  افزایش پیدا میکند.

همچنین، تکنولوژی و تجهیزات استفاده شده در انجام کار نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و ایمنی مناسب برای کارگران، می تواند به عنوان یکی از عوامل افزایش قیمت نماشویی با طناب مدنظر قرار گیرد.

در کل، قیمت نماشویی با طناب به عواملی مانند میزان پیچیدگی کار، سطح آلودگی نما، و استفاده از تجهیزات پیشرفته و ایمنی وابسته است.

قیمت نماشویی در تهران بر چه اساسی تعیین می شود؟

نماشویی در تهران نیز مانند سایر شهر ها می باشد. به همین خاطر نباید افراد فکر کنند قیمت انجام چنین کاری در تهران زیاداست . زیرا قیمت این کار در تهران نیز براساس موارد مختلفی که ما در اینجا بیان کرده این تعیین میشود.

نوع آلودگی

آلودگی های زیادی هستند که برروی نمای ساختمان ها در تهران انباشته می شوند. اما عمده ترین این آلودگی ها مربوط به باران های اسیدی و آلودگی هوا می باشند. هرگاه میزان آلودگی انباشته شده بر روی یک نما در تهران از نوع باران های اسیدی باشد می توان آن را با استفاده از مواد شوینده خاصی تمیز کرد.

اما اگر نوع آلودگی انباشته شده آلودگی هوا باشد فردی که می خواهد کار شستشوی نما را انجام دهد مجبور است وقت زیادی برای انجام چنین کاری بگذارد. که همین امر موجب افزایش قیمت نماشویی در تهران میشود.

منطقه قرار گیری ساختمان

همانگونه که می دانید تهران دارای مناطق مختلفی است. هر منطقه در تهران نیز مکان زندگی افردی با توان مالی خاصی می باشد. به همین خاطر شرکت هایی که در هر منطقه واقع شده اند بر اساس اجاره ای که پرداخت می کنند .

مبلغ خاصی از مشتریان خود دریافت می کنند . به همین خاطر قیمت نماشویی در مناطق مختلف تهران متفاوت می باشد برای مثال: ساختمان هایی که در شمال تهران واقع شده اند همیشه برای نماشویی نیاز به هزینه بیشتری نصبت به ساختمان هایی می باشند که در جنوب تهران واقع شده اند.

قیمت نماشویی با داربست

معمولا امروزه دیگر استفاده از داربست برای انجام کارهای ساختمانی مرسوم نمی باشد. زیرا استفاده از داربست برای انجام چنین کارهایی دارای معایب بسیار زیادی می باشد. استفاده از داربست دارای امنیت بسیار کمی است و برای برپا شدند نیاز به صرف وقت بسیار زیادی دارد.

همچنین هزینه نصب این کار نیز بسیار زیاد است. به همین خاطر قیمت نماشویی با داربست همیشه بیشتر از سایر روش ها می باشد. بنابراین توصیه می شود اگر قصد دارید نمای ساختمان خود را نماشویی کنید از داربست استفاده نکنید.

قیمت سندبلاست نمای ساختمان

سند بلاست یکی از روش های نوین برای شستشوی نما می باشد . این روش از شستشو دارای مزایای بسیار زیادی است. به همین خاطر در همین زمان کمی که اختراع شده است توانسته است در بین افرادی که در زمینه شستشوی نما فعالیت دارند به معروفیت بسیار زیادی برسد.

قیمت نماشویی با سند بلاست زیاد نمی باشد. بنابراین اگر دوست دارید با استفاده از این روش نمای ساختمان خود را شستشو دهید نیاز نیست نگران قیمت آن باشید .

نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی ساختمان در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تهران یکی از شهر های بسیار آلوده دنیا می باشد. هرگاه هوای یک منطقه بسیار آلوده باشد نمای ساختمان های آن در مدت زمان بسیار کمی کدر می شوند و ظاهری کاملا کثیف به خود می گیرند. به همین خاطر در تهران ساختمان ها خیلی زودتر نصب به سایر شهر ها نمای آنها آلوده می شود.

همین امر موجب شده است نماشویی ساختمان در تهران به یک کار ضروری تبدیل شود. زیرا اگر در تهران صاحبان ساختمان ها نصبت به نماشویی آنها بی اهمیت باشند. با گذشت زمان مجبور می شوند خیلی زود اقدام به تعویض نما بکنند که چنین کاری باعث می شود.

آنها مجبور به پرداخت هزینه بسیار زیادی شوند. بنابراین اگر در تهران زندگی میکنید و دارای یک ساختمان  هستید هیچ گاه نصبت به نماشویی آن بی اهمیت نباشید.

چرا نماشویی ساختمان در چند سال اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است؟

نماشویی ساختمان در چند سال اخیر بسیار محبوبیت پیدا کرده است. زیرا امروزه دیگر افراد به زیبایی نمای ساختمان های خود اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند همیشه نمای ساختمان خود را تمیز ببینند. به همین خاطر نماشویی ساختمان محبوبیت زیادی پیدا کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

چرا نقاشی نمای ساختمان بدون داربست اهمیت دارد؟

نقاشی یکی از هنرهای انسان می باشد که طرفداران زیادی دارد. همانگونه که میدانید خانه محل آرامش افراد است و همه دوست دارند خانه خود را به بهترین شیوه ممکن درست کنند.

به همین خاطر بسیاری از افراد برای این که خانه ای زیبا داشته باشند اقدام به نقاشی آن می کنند. خیلی ها هستند که معمولا این  سوال را که چرا نقاشی نمای ساختمان بدون داربست اهمیت دارد؟ را مطرح می کنند. اگر شما نیز دوست دارید به پاسخ این سوال دست یابید بهتر است. بدانید که نقاشی نمای ساختمان باعث می شود ظاهر ساختمان ها به صورت ویژه ای زیبا شود و ارزش ملک نیز افزایش پیدا کند.

همچنین هرگاه افراد بتوانند رنگ های دلخواه خود را به نقاش بدهند تا بر روی خانه آنها به کار ببرد. روحیه افراد خانه بهتر می شود. بنابراین توصیه می شود اگر کودکی را در خانه خود دارید حتما برای نقاشی ساختمان خود از رنگ های شاد استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

موارد مهم در انتخاب نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

خیلی از افراد هستند که ترجیح میدهند به جای استفاده از متریال های مختلف برای نمای ساختمان خود از نقاشی استفاده کنند. زیرا با استفاده از این شیوه میتوان با کمترین هزینه هر طرحی که دلخواه ما باشد را بر روی نما پیاده کنیم. اما بهتر است بدانید انتخاب یک نقاشی مناسب برای نمای ساختمان نیز نیاز به رعایت نکات مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

محل قرارگیری ساختمان

همانگونه که میدانید در همه جای ایران آب و هوا به یک صورت نمی باشد برای مثال: خیلی از قسمت های ایران کویری می باشد و میزان گرد و خاک در آنها بسیار زیاد است و این در حالی است که در نقاط دیگری از ایران مانند شمال کشور آب و هوا مرطوب می باشد و میزان گرد و غبار بسیار کم. در رابطه با انتخاب نقاشی ساختمان نیز باید دقت داشته باشید که محل قرارگیری ساختمان شما در چه منطقه ای است. زیرا برای مناطقی که میزان گرد و خاک در آنها زیاد است و یا شهر هایی که دارای هوای آلوده ای می باشند. نباید برای نمای ساختمان ها نقاشی انتخاب شود که رنگ های روشن زیادی در آن به کار رفته است. چون اگر بر روی نمای ساختمان ها چنین نقاشی پیاده شود خیلی زود به خاطر آلودگی و گرد و غبار موجود در هوا کدر میشود و حالتی کثیف به ساختمان می بخشد.

نوع ساختمان

ساختمان های زیادی وجود دارند که روزانه افراد تصمیم میگیرند که نمای آنها را نقاشی کنند. اما بهتر است بدانید هر طرحی را نمی توان برای هر ساختمانی به کار برد به عنوان مثال: برای ساختمان های اداری و تجاری نمی توان از طرحی کودکانه و بسیار شاد استفاده کرد. به همین خاطر همیشه توصیه می شود اگر دوست دارید که نمای یک ساختمان تجاری را انتخاب کنید با توجه به فعالیتی که در آن انجام می شود طرح را انتخاب کنید. ولی اگر قصد دارید نمای ساختمان مسکونی خود را نقاشی کنید میتوانید از طرح های زیبا و آرامش بخش استفاده کنید. اما نقاشی نمای ساختمان بدون داربست مانند مدرسه ها و کودکستان ها باید دارای طرحی کودکانه باشد و در آن از رنگ های بسیار شاد استفاده شود .

مساحت نمای ساختمان

گاهی اوقات بعضی از ساختمان ها هستند که دارای نمایی بسیار بزرگ می باشند. چنین نماهایی برای نقاشی بسیار مناسب می باشند و می توان هر طرحی را بر روی آنها اجرا کرد. اما اگر مساحت نمای یک ساختمان کم باشد نمی توان هر طرحی را بر روی آن اجرا کرد. زیرا طرح های شلوغ بر روی آنها اصلا جلوه ای زیبا ندارند.

همچنین اندازه نما اگر کوچک باشد و تعداد کاراکتر های طرح زیاد بسیاری از کاراکتر ها بسیار ریز باید نقاشی شوند. که همین امر موجب میشود نه تنها طرح بلکه کل نما نیز زیبایی خود را از دست بدهد. بنابراین اگر قصد دارید نمای ساختمان خود را نقاشی کنید حتما به اندازه نمای آن توجه کنید.

جنس نما

 نقاشی ساختمان بدون داربست

نمای ساختمان ها امروزه از متریال های متنوعی ساخته می شوند. اما بهتر است بدانید برای هر نوع از نمایی با هر جنسی نمی توان از یک طرح واحد استفاده کرد. زیرا بعضی از طرح ها بر روی بعضی از نما ها به خوبی اجرا نمی شوند و تنها باعث می شوند که نما زیبایی خود را از دست بدهد. به همین منظور شما قبل از انتخاب طرح برای نمای ساختمان خود باید به جنس آن توجه کنید برای مثال: طرحی که به خوبی بر روی نما های سیمانی اجرا می شود به هیچ وجه نمی توان آن را با همان کیفیت بر روی نماهای آجری اجرا کرد.

کدام رنگ ها را می توان به عنوان بهترین رنگ برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار داد؟

رنگ های مختلفی برای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرند به همین خاطر ما نمی توانیم یک نوع رنگ خاص را معرفی کنیم. بنابراین برای آشنایی بیشتر شما ما در اینجا انواع مختلفی از رنگ هایی که برای نقاشی نمای ساختمان بدون داربست مناسب می باشند را معرفی کرده ایم.

رنگ نمای آلکیدی

رنگ نمای آلکیدی یک نوع رنگ است که از رزین های آلکیدی تشکیل شده است. این نوع رنگ دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر نور خورشید، آب، خشونت مکانیکی، و تغییرات دما است. به علاوه، رنگ نمای آلکیدی معمولاً به عنوان یک رنگ پوششی برای نقاشی نمای ساختمان ها استفاده می شود. این نوع رنگ معمولاً به دلیل قابلیت استفاده آسان، قیمت مناسب و مقاومت خوب در برابر عوامل محیطی مورد توجه قرار می گیرد.

رنگ نمای اکریلیک

رنگ نمای اکریلیک یک نوع رنگ است که از پلیمرهای اکریلیک به عنوان پایه استفاده می کند. این نوع رنگ معمولاً برای نقاشی نمای ساختمان ها و سازه های خارجی استفاده می شود. رنگ نمای اکریلیک دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر نور آفتاب، آب، حرارت، و تغییرات دما است. علاوه بر این، این رنگ ها سریع خشک می شوند و از طریق آب قابل شستشو می باشند. اکریلیک ها همچنین به خوبی با سطوح مختلفی مانند بتن، چوب، فلز و PVC هماهنگ می شوند.

رنگ نمای لاتکس

رنگ نمای لاتکس یک نوع رنگ است که بر اساس پلیمرهای لاتکس که معمولاً شامل پلیمرهای استایرن آکریلات هستند تهیه می شود. این نوع رنگ معمولاً برای نقاشی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. رنگ نمای لاتکس دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر شستشو، عدم زرد شدن، و عدم تغییر شکل پس از خشک شدن است. همچنین، این نوع رنگ ها سریع خشک می شوند و برخی از آن ها حتی می توانند بدون استفاده از حلال به کار روند که این به  به این معنی است که بوی کمتری تولید می کنند و محیط زیست را کمتر تحت تأثیر قرار می دهند.

رنگ نمای سیلیکون

رنگ نمای سیلیکون یک نوع رنگ است که از پایه های سیلیکونی برای تهیه آن استفاده می شود. این نوع رنگ معمولاً برای نقاشی نمای خارجی ساختمان ها استفاده می شود. ویژگی اصلی این رنگ انعطاف پذیری بالا و مقاومت زیاد در برابر تغییرات دما و رطوبت است.

به علاوه، رنگ نمای سیلیکون دارای مقاومت بسیار بالا در برابر نور آفتاب، باران و عوامل محیطی دیگر است. این رنگ ها به صورت پوشش دهنده بر روی سطوح مختلفی مانند بتن، آجر، سنگ، و چوب استفاده می شوند.

انعطاف پذیری بالای آنها اجازه می دهد تا با تغییر ابعاد و ساختار سطح، ترک ها و شکستگی هایی که ممکن است در ساختمان ایجاد شود، را پوشش دهند و از نفوذ آب جلوگیری کنند. این رنگ ها معمولاً به عنوان یک راه حل مقاوم در برابر رطوبت و آب برای نقاشی نماهای خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ نمای کنیتکس

رنگ نمای کنیتکس  یک نوع رنگ است که از رزین های پلیمری پایه کنیتکس برای تهیه آن استفاده می شود. این نوع رنگ معمولاً برای نقاشی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می شود. ویژگی های اصلی این رنگ شامل مقاومت در برابر نور آفتاب، باران، رطوبت، و تغییرات دما می باشد. رنگ نمای کنیتکس دارای ظاهری مات و براق است که به سطوح بتنی، چوبی، آجری و سایر سطوح مختلف خوب می چسبد.

این رنگ ها سریع خشک می شوند و به دلیل قابلیت پوشش بالا و مقاومت طولانی مدت، برای استفاده در مناطق با شرایط محیطی سخت یا با ترافیک بالا مناسب هستند.

به علاوه، رنگ نمای کنیتکس اغلب دارای خاصیت ضدپوسیدگی و مقاومت در برابر رشد قارچ و کپک است که به  حفظ زیبایی و مقاومت ساختمان در برابر عوامل محیطی کمک می کند. این رنگ ها عموماً به عنوان یک راه حل قابل اعتماد برای نقاشی و بهبود زیبایی نماهای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تعرفه قیمت نقاشی ساختمان بدون داربست

تعرفه قیمت نقاشی ساختمان بدون داربست

خیلی از افراد نمی دانند که نقاسی نمای ساختمان دارای قیمت بسیار پایین تری از تعویض کل نما می باشد. اگر شما نیز به دنبال نو کردن نمای ساختمان خود هستید ولی توان مالی لازم را برای انجام این کار ندارید بهتر است از نقاشی نمای ساختمان بدون داربست استفاده کنید. همچنین چون نصب داربست هزینه بر است افرادی که نقاسی نمای ساختمان بدون داربست را انتخاب میکنند خیلی هزینه کمتری برای انجام این کار پرداخت می کنند. زیرا هزینه این کار بسیار کم می باشد.

بهترین زمان برای استفاده از رنگ آمیزی نما بدون داربست چه زمانی می باشد؟

هرگاه نمای ساختمان دارای موقعیت دسترسی دشواری باشد و ارتفاع آن بسیار زیاد باشد باید حتما از روش بدون داربست برای نقاشی آن استفاده کرد. زیرا تنها با استفاده از راپل و روش بدون داربست می توان تمام نقاط چنین نماهایی را نقاشی کرد. اما به طور کلی استفاده از روش بدون داربست برای نقاشی تمام نما ها مناسب می باشد و استفاده از آن یک کار بسیار عاقلانه به حساب می آید. زیرا امنیت این روش بسیار زیاد است.



:: برچسب‌ها: نقاشی نمای ساختمان،قیمت نقاشی نمای بیرونی ساختمان،نقاشی نمای ساختمان بدون داربست،نقاشی نمای ساختمان با راپل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

پیچ رولپلاک نمای سنگی بدون داربست با رضایت【100 درصدی】

نماهای سنگی را می توان جز زیباترین نماهای ساختمان به حساب آورد. زیرا این گونه از از نما ها به خاطر سنگ های زیبایی که در ساخت آنها به کار می رود دارای جلوه ای بی نظیر می باشند.

همین امر موجب شده است که اگر در سطح شهر توجه کنید تعداد زیادی ساختمان را با نمای سنگی مشاهده می کنید. در واقع می توان گفت سنگ یکی از پرکاربرد ترین متریال هایی می باشد که از آن برای ساخت نمای ساختمان ها استفاده می شود.

با این که ساخت نمای سنگی مزایای زیادی دارد اما متاسفانه این متریال یک عیب بزرگ دارد و آن نیز سنگینیش می باشد. همین امر موجب می شود بسیاری از نما های سنگی بعد از مدتی دچار ریزش شوند.

پیچ رولپلاک نمای سنگی

همانگونه که می دانید ریزش نماهای سنگی می تواند خسارت های مالی و جانی بسیار زیادی را برای صاحبان ساختمان ها به ارمغان بیاورد. به همین خاطر همیشه کارشناسان توصیه می کنند که برای امنیت بیشتر پیچ رولپلاک نمای سنگی خود را فراموش نکنید. زیرا تنها با استفاده از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربستمی توان سنگ های به کار رفته در نما را به بهترین شیوه ممکن و بدون اینکه به آنها آسیبی وارد شود به نما وصل کرد.

روش های انجام پیچ و رولپلاک نمای سنگی

در گذشته روش هایی که از آنها برای پیچ و رولپلاک نما استفاده می شد بسیار محدود بودند و افراد برای انجام چنین کاری حق انتخاب زیادی نداشتند. اما امروزه دیگر اینگونه نمی باشد زیرا افراد برای انجام کار پیچ و رولپلاک نمای سنگی ساختمان خودمی توانند از روش های متنوعی استفاده کنند.

استفاده از داربست

داربست اولین وسیله ای است که از آن برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ها استفاده می شده است. اما چون استفاده از داربست معایب بسیار زیادی مانند: ایمنی کم و هزینه زیاد داشت افراد تصمیم گرفتند روش های دیگری را جایگزین آن کنند.

معمولا در گذشته که از داربست برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ها استفاده می شد ما روزانه می شنیدیم که چند نفر به خاطر سقوط از داربست جان خود را از دست دادند .

همچنین چون نصب داربست به مکان زیادی نیاز دارد در بسیاری از مواقع اگر نمای یک ساختمان در جلو خیابان قرار داشت مشکلات زیادی به وجود می آمد. زیرا داربست مانع از عبور و مرور راحت میشد. و چون نصب آن نیز زمان بر بود افراد مجبور بودند چندین روز این وضع را تحمل کنند.

استفاده از بالابر

استفاده از بالابرها برای پیچ و رولپلاک نمای سنگی ساختمان ها نیز یکی از روش هایی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چنین روشی معمولا طرفدارن زیادی را دارا نمی باشد. زیرا این روش بسیار هزینه بر است. معمولا افرادی که چنین روشی را انتخاب می کنند.

باید به تعداد روز هایی که پیچ و رولپلاک نمای ساختمان آنها طول می کشد اجاره بالابر پرداخت کنند . که همین هزینه اضافی موجب می شود که افراد در پایان کار مجبور به پرداخت هزینه زیادی شوند. اما ناگفته نماند که استفاده از بالابر برای پیچ و رولپلاک نما امنیت بسیار بیشتری نسبت به نصب داربست دارد.

نحوی انجام پیچ رولپلاک نمای سنگی

نحوی انجام پیچ رولپلاک نمای سنگی

بهتر است بدانید که پیچ و رولپلاک کردن یک نمای سنگی کاری تخصصی می باشد که باید حتما توسط افراد ماهر انجام شود. زیرا اگر فردی که چنین کاری را انجام می دهد ناوارد باشد و کوچکترین اشتباهی را انجام دهد ممکن است به سنگ نما آسیب وارد شود و صاحب ساختمان مجبور به پرداخت هزینه زیادی شود. به همین منظور اگر قصد دارید نمای سنگی ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنید. پیشنهاد می شود این کار را به یک فرد ماهر بسپارید. ما در اینجا  نحوی انجام پیچ رولپلاک نمای سنگی را به طور کامل برای شما شرح داده ایم.

بررسی کل نما

اولین کاری که فردی که می خواهد نمای شما را پیچ و رولپلاک کند باید انجام دهد بررسی کل نما می باشد. زیرا در این صورت او به خوبی با جنس سنگ و اندازه آن آشنا می شود. و می تواند مناسب ترین پیچ و رولپلاک را برای آن خریداری کند. همچنین این کار به او کمک می کند تا در همان ابتدای کار هزینه انجام آن را مشخص کند. و به شما اطلاع دهد و در صورت کسب رضایت از جانب شما اقدام به انجام این کار بکند.

شناسایی سنگ های آسیب دیده نما

دومین کاری که باید انجام دهد این است که سنگ های آسیب دیده نما را شناسایی کند. زیرا در صورتی که قبل از شروع به کار سنگ های آسیب دیده نما شناسایی نشوند. ممکن است در حین کار به دلیل لرزه ای که به خاطر کار کردن دریل ایجاد می شود.

سنگ های آسیب دیده نما دچار ریزش شوند و بشکنند. که در این صورت کل نما مشکل پیدا می کند و صاحب ساختمان مجبور می شود برای پیدا کردن سنگ مشابه با نمای خود وقت زیادی بگذارد. به همین منظور افراد باید قبل از شروع کار حتما ابتدا کل نما را بررسی کنند. و سنگ های آسیب دیده آن را به خوبی تعمیر کنند. و تا در حین انجام کار دچار ریزش نشوند.

پیچ و رولپلاک نمای مناسب با سنگ

سومین موردی که برای انجام چنین کاری باید به آن توجه شود این است. که پیچ و رولپلاک های مناسب با سنگ به کار رفته در نما تهیه شوند. بسیاری از افراد تصور می کنند که می توان برای پیچ و رولپلاک هر نوع سنگی تنها یک نوع پیچ و رولپلاک را به کار برد.

اما بهتر است بدانید این فکر کاملا اشتباه می باشد. زیرا هر سنگی با هر میزان از مقاومت و قطر نیاز به نوع خاصی پیچ و رولپلاک دارد. در صورتی که تکنیسینی که این کار را انجام می دهد. به چنین موضوعی بی توجهی نشان دهد. مشکلات زیادی از جمله شکستن سنگ های نما به وجود می آیند. بنابراین باید قبل از شروع کار حتما پیچ و رولپلاک مناسب با سنگ نمای شما تهیه شود.

مشخص کردن محل سوراخ های پیچ و رولپلاک نما

چهارمین کاری که انجام آن برای پیچ و رولپلاک نما ضروری به حساب می آید این است که فردی که میخواهد این کار را انجام دهد. باید حتما محل مناسب و دقیق سوراخ های مورد نیاز را بر روی سنگ ها مشخص کند.

این کار باید با دقت و تخصص خاصی صورت بگیرد. زیرا در صورتی که افراد نتوانند برای هر سنگی با ابعاد خاص تعداد مناسبی سوراخ در نظر بگیرند و فاصله درست آنها را تشخیص ندهند حتما سنگ های نما با مشکل مواجه می شوند. بنابراین انجام چنین کاری یکی از مراحل مهم پیچ و رولپلاک سنگ نما به حساب می آید.

دریل کردن سوراخ برای پیچ و رولپلاک نما

بعد از مشخص شدن جای سوراخ ها باید مکان های مشخص شده به واسطه دریل سوراخ شوند. سوراخ کردن مکان های مشخص شده باید به گونه ای باشد که فشار زیادی به سنگ وارد نشود و سوراخ های ایجاد شده نیز بسیار بزرگ نباشند.

زیرا در این صورت سنگ شکسته می شود و ممکن است پیچ و رولپلاک ها نیز به خوبی در آن قرار نگیرند. بنابراین اگر در این زمینه تخصص ندارید به هیچ وجه این مرحله را خودتان انجام ندهید. زیرا انجام چنین کاری اگر به صورت اشتباه صورت بگیرد خسارت های زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

قرار دادن پیچ ها و رولپلاک ها بر روی سنگ ها

آخرین مرحله از پیچ و رولپلاک نمای سنگی شامل قرار دادن پیچ ها و رولپلاک ها بر روی سنگ ها می باشد. اگر این مرحله به خوبی انجام شود. سنگ های نمای شما تا سالیان زیادی بدون هیچ گونه ریزشی باقی می مانند و شما میتوانید با خیالی آسوده در ساختمان مد نظر خود زندگی کنید.

ولی در صورتی که این مرحله به خوبی انجام نشود. تمام زحمات شما هدر می رود و مجبور به پرداخت خسارت های زیادی برای اصلاح کار خواهید شد. بنابراین به مرحله آخر توجه زیادی نشان دهید و اگر فردی را برای انجام چنین کاری استخدام کرده اید. حتما در این مرحله بر روی کار او نظارت داشته باشید.

چه عواملی روی قیمت پیچ و رولپلاک نمای سنگی تاثیر دارند؟

خیلی از افراد زمانی که به آنها توصیه می شود نمای سنگی ساختمان خود را پیچ و رولپلاک کنند. چون تصور می کنند انجام چنین کاری بسیار هزینه بر است از انجام آن پشیمان می شوند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین کاری درست نیست.

زیرا خسارتی که پیچ و رولپلاک نکردن نما به ساختمان شما وارد می کند ممکن است چند برابر قیمت انجام این کار باشد. بنابراین می توان گفت چنین افرادی تنها باعث افزایش هزینه های خود میشوند. اگر دوست دارید با قیمت این کار آشنا شوید ما نمی توانیم یک قیمت واحد را به شما معرفی کنیم. زیرا تعیین قیمت پیچ و رولپلاک نما به عوامل مختلفی بستگی دارد.

نوع سنگ

هرچقدر سنگی که برای نمای ساختمان شما به کار میرود دارای مقاومت کمتری باشد زودتر شکسته می شود. به همین خاطر افراد هنگامی که میخواهند چنین نماهایی را پیچ رولپلاک کنند تلاش و دقت زیادی را به کار می برند. زیرا کوچکترین عجله آنان باعث شکستن سنگ نما می شود.

به همین خاطر هرگاه سنگ به کار رفته در نمای شما دارای مقاومت کمی باشد. تکنسینی که این کار را برایتان انجام میدهد هزینه بیشتری از شما دریافت میکند.

اندازه نما

گاهی اوقات افراد تصمیم میگیرند که نمای ساختمان چند طبقه خود را پیچ و رولپلاک کنند. چنین افراد باید خود را برای پرداخت هزینه زیادی آماده کنند. زیرا متراژ نمای ساختمان آنها بسیار زیاد می باشد و فردی که می خواهد این کار را انجام دهد مجبور است از تعداد زیادی پیچ و رولپلاک استفاده کند.

همچنین او باید برای انجام کارهایی مانند سوراخ کردن سنگ ها و وصل پیچ و رولپلاک نما وقت زیادی بگذارد. بنابراین می توان گفت که اندازه نما نقش بسیار زیادی بر قیمت انجام چنین کاری دارد.

شرکت انتخابی شما

شرکت های زیادی امروزه به وجود آمده اند که کار پیچ و رولپلاک نما را انجام میدهند. این گونه از شرکت ها هر کدام برای انجام کار پیچ و رولپلاک نما از مشتریان خود مبلغ خاصی دریافت می کنند. بنابراین اگر دوست ندارید هزینه زیادی بابت انجام چنین کاری پرداخت کنید . بهتر است است قبل از انتخاب شرکت برای انجام این کار ابتدا تحقیقات زیادی انجام دهید و شرکتی را انتخاب کنید که مناسب ترین قیمت را دارد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

بسیاری از افراد با کفسابی پارکینگ آشنایی ندارند. بهتر است بدانید که در کفسابی کف پارکینگ معمولا یک لایه از روی سنگ ها برداشته می شود. تا هر گونه آلودگی که بر روی سنگ های پارکینگ وجود دارند از بین برود. این کار به دوام بیشتر سنگ های پارکینگ کمک زیادی می کند.

کفسابی یکی از بهترین روش ها برای صاف کردن سطح سنگ ها و براق کردن آن ها می باشد. در این روش تقریبا لایه رویی سنگ به طور کامل ساییده می شود. با کف سابی تقریبا تمام پستی بلندی ها و خراش های روی سنگ و سرامیک ها برداشته می شود.

معمولا این کار برای محیط هایی مفید است که چند سال از زمان ساختن آن ها میگذرد. زیرا اگر زمان زیادی از به کار برده شدن سنگ ها بگذرد. سنک حالت کدر و کهنگی به خود می گیرد. نمی توان اینگونه از سنگ ها را تعویض کرد. چون تقریبا هر دو سه سال یکبار چنین حالتی را به خود می گیرند. و تعویض آن ها در این صورت بسیار هزینه بر است. بنابراین بهترین روش برای حل این مشکل کفسابی می باشد.

قیمت کفسابی پارکینگ

پارکینگ ها یکی از مکان هایی می باشند که میزان رفت و آمد ماشین ها به آنها بسیار زیاد می باشد. به همین خاطر خیلی زود سنگ کف آنها کدر می شود. هر گاه سنگ کف پارکینگ ها کدر شود هر چقدر هم که افراد روزانه چنین مکان هایی را شستشو دهند.

دیگر درخشش و تمیزی سابق را نخواهند داشت و چون همه افراد دوست دارند همه قسمت های خانه آنان زیبا باشد بسیاری آنها تلاش میکنند که راهی برای تمیزی مجدد کف پارکینگ خود پیدا کنند.

معمولا به چنین افرادی توصیه میشود که اقدام به کفسابی پارکینگ بکنند . زیرا تنها با استفاده از این شیوه می توان کف پارکینگ را به خوبی درخشان کرد. اما بعضی از افراد به خاطر قیمت کفسابی پارکینگ از انجام چنین کاری اجتناب میکنند.

چه عواملی روی قیمت کفسابی پارکینگ تاثیر میزاره

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم بعضی از افراد هستند که به خاطر قیمت از انجام چنین کاری اجتناب می کنند. اگر شما نیز دوست دارید که کف پارکینگ خود را کفسابی کنید ولی به خاطر قیمت این کار از تصمیم خود منصرف شده اید. بهتر است بدانید که قیمت چنین کاری به هیچ وجه زیاد نمی باشد. اما قیمت آن بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوع سنگ کف پارکینگ

پارکینگ ها چون روزانه محل عبور و مرور وسیله های سنگینی می باشند. باید سنگی که برای کف آنها به کار برده می شود بسیار مقاوم باشد. اما با این حال افراد برای سنگ کردن کف پارکینگ های خود از سنگ های مختلفی استفاده می کنند . معمولا ساختار بعضی از سنگ ها به گونه ای می باشد که آلودگی زیادی به خود جذب می کنند.

به همین خاطر اگر از اینگونه از سنگ ها در کف پارکینگ استفاده شوند بسیار آلودگی زیادی جذب می کنند و کفسابی آنها سخت است. هرگاه سنگی که در کف پارکینگ به کار میرود مقاومت بیشتری داشته باشد فردی که میخواهد کار کفسابی را انجام دهید باید وقت بیشتری صرف کند که همین امر موجب افزایش قیمت کفسابی پارکینگ میشود.

نوع آلودگی کف پارکینگ

آلودگی که بر روی سنگ های کف پارکینگ انباشته می شوند دارای انواع مختلفی هستند. زیرا هم گرد و خاک و هم روغن و دود بر روی این سنگ ها انباشته میشود. اگر آلودگی که بر روی سنگ های پارکینگ انباشته میشود آلودگی ناشی از ریزش روغن ماشین ها باشد کفسابی آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود. زیرا پاک کردن آثار آلودگی روغن ماشین به عمق سنگ ها نفوذ می کند و فردی که میخواهد کفسابی پارکینگ را انجام دهد مجبور میشود لایه عمیق تری از سنگ را بردارد که همین امر موجب میشود قیمت این کار بیشتر شود و این در حالی است که اگر آلودگی انباشته شده بر روی سنگ های کف پارکینگ گرد و غبار باشد کفسابی آنها آسان تر خواهد بود و قیمت کمتری دارد.

میزان آلودگی انباشته شده بر روی سنگ های کف پارکینگ

با این که امروزه افراد زیادی از فواید کفسابی سنگ پارکینگ آگاهی دارند. اما باز هم هستند افرادی که دیر به دیر اقدام به کفسابی پارکینگ میکنند. اینگونه از افراد اگر بخواهند کف پارکینگ خود را کفسابی کنند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

زیرا میزان آلودگی انباشته شده بر روی سنگ ها بسیار زیاد میشود. هرگاه آلودگی که بر روی سنگ های پارکینگ انباشته می شود زیاد باشد فردی که میخواهد کف اینگونه از مکان ها را بسابد مجبور می شود که وقت زیادی صرف کند تا یک لایه عمیق را از روی سنگ ها بردارد. به همین خاطر همیشه میزان آلودگی انباشته شده بر روی سنگ های کف پارکینگ بر قیمت نهایی این کار تاثیر بسیار زیادی دارد.

متراژ کف پارکینگ

گاهی اوقات افراد با توجه به میزان زمینی که دارند و وسع مالی خود پارکینگ خانه های خود را در اندازه های متفاوتی می سازند. اما در بسیاری از مواقع افراد دوست دارند که پارکینگ خانه خود را بزرگ بسازند تا آزادی بیشتری داشته باشند. ولی اگر افراد برای خانه خود پارکینگ بزرگی را بسازند برای کفسابی آن مجبور هستند که مبلغ بیشتری پرداخت کنند. زیرا هرگاه متراژ کف پارکینگ بیشتر باشد برای کفسابی آن نیاز است وقت و انرژی زیادی به کار گرفته شود که چنین امری میتواند به صورت قابل توجهی هزینه کفسابی کف پارکینگ را افزایش دهد. در واقع افرادی که ساختمان آنان دارای اندازه بزرگی می باشد باید خود را برای پرداخت مبلغ زیادی بابت کفسابی پارکینگ آماده کنند.

مزایای کفسابی کف پارکینگ

کفسابی کف پارکینگ دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. همین امر موجب شده است روزانه بر تعداد طرفداران انجام چنین کاری افزوده شود. ما برای آشنایی بیشتر شما برخی از این مزایا را در ادامه این مقاله بیان کرده ایم.

مقاومت در برابر فشار

هرگاه افراد کف پارکینگ خود را کفسابی میکنند. از مواد جدید و پیشرفته ای مانند نانو استفاده می کنند. که همین امر موجب می شود مقاومت سنگ های کف پارکینگ به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. زیرا نانو دارای ساختاری می باشد که از سنگ محافظت میکند.

ایمنی

سطح کفسابی شده پارکینگ باعث کاهش خطر لغزش و سقوط ماشین ها می شود به عنوان مثال: در مواقع بارانی که چرخ های خودرو ها لغزنده می باشند اینگونه از سنگ ها از لغزش ماشین ها در پارکینگ جلوگیری میکنند .

دوام

با استفاده از مواد مقاوم و مناسب، کفسابی کف پارکینگ دوام بالایی به سنگ های کف پارکینگ می بخشد و نیاز به تعمیرات و نگهداری آنها را کمتر میکنند.

زیبایی

انتخاب مواد متنوع و طرح های زیبا برای کفسابی کف پارکینگ، به زیبایی ظاهر پارکینگ کمک می کند و آن را به یک فضای دلبند و مطلوب تبدیل می کند. در چنین مواقعی فضای دلنشین پارکینگ میتواند به اهالی ساختمان یک حس خوب را ببخشد.

آسانی تمیزکاری

سطح صاف و بدون شکستگی هایی که  کفسابی به پارکینگ ها می بخشد. تمیزکاری و نگهداری آن را آسان می کند، زیرا ذرات و زباله ها به راحتی از روی کف پارکینگ پاک می شوند.

نحوه انجام کفسابی پارکینگ

قیمت کفسابی پارکینک در تهران

معمولا پارکینگ ها چون محل عبور و مرور ماشین ها می باشند. خیلی زود تر از سایر قسمت های خانه کف آن ها کدر و کهنه می شود. همچنین علاوه بر کدری سنگ ها احتمال ایجاد خراش روی سنگ های پارکینگ نیز بسیار زیاد است. به همین خاطر معمولا پارکینگ ها هر چند سال یکبار نیاز به کف سابی دارند. ما در اینجا نحوه انجام کف سابی پارکینگ را برای شما بیان کرده ایم. البته بهتر است بدانید که انجام این کار حتما باید توسط یک فرد ماهر صورت بگیرد. زیرا در غیر این صورت احتمال این که کف سابی به خوبی صورت نگیرد بسیار زیاد است.

تمیز کردن سطح پارکینگ

بعد از این که سطح پارکینگ شما توسط کارشناس بررسی شد و بهترین روش و مواد را به شما معرفی کرد. باید پارکینگ از هر گونه مصالح و مواد اضافی پاک شود یعنی قبل از شروع به کفسابی پارکینگ باید حتما هر نوع آشغال، گرد و خاک و بقایای مصالح ساختمانی از سطح پارکینگ برداشته شوند.

زیرا با این کار تمام موانعی که باعث مشکل در هنگام کار می شوند برداشته می شوند. همچنین بهتر است بدانید که اگر سطح پارکینگ گرد و خاک داشته باشد. با کفسابی نیز نمی توان آن را درخشان کرد. بنابراین پاک کردن گرد و خاک از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگامی که می خواهید کفسابی پارکینگ را انجام دهید. باید یک روز قبل از آن تمام ماشین ها از پارکینگ خارج شوند .و هیچ گونه رفت و آمدی صورت نگیرد.

شستن کف پارکینگ

کفسابی موزاییک و سنگ پارکینگ

بعد از این که پارکینگ از هر گونه آشغال و گرد و خاک پاک شد. و ماشین ها نیز به بیرون از پارکینگ انتقال یافتند.شما باید اقدام به شستن کف پارکینگ بکنید. معمولا شرکت کفساب پلاس این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص شستشو انجام می دهند. اما اگر شما به این دستگاه ها دسترسی ندارید می توانید. با استفاده از مواد شوینده و آب پرفشار و طی های بسیار نرم این کار را انجام دهید. بعد از شستن پارکینگ به هیچ وجه در پارکینگ را باز نگذارید. زیرا این کار باعث می شود .که برروی سطح شسته شده گرد و خاک بنشیند.

خشک کردن سطح پارکینگ

بعد از شستن آن همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم. بهتر است به هیچ وجه در پارکینگ باز نماند. و اجازه ندهید که سطح شسته شده با استفاده از هوای آزاد و به مرور زمان خشک شود. چون در این صورت احتمال گرد و خاک گرفتن پارکینگ بسیار زیاد است. به همین خاطر شما بلافاصله بعد از شستن باید با استفاده از پارچه های بدون پرز و طی های پارچه ای خشک اقدام به گرفتن آب کف پارکینگ و خشک کردن آن بکنید. در این صورت کف پارکینگ برای کفسابی کاملا آماده می باشد.

کفسابی پارکینگ

بعد از اقدامات گفته شده در بالا شما باید با استفاده از دستگاه های مخصوص اقدام به کفسابی پارکینگ بکنید. بهتر است بدانید که این کار را تنها افراد ماهر می توانند انجام دهند. زیرا این گونه از افراد ابتدا میزان خرابی سنگ ها و عمق خراش های روی آن ها را بررسی می کنند. سپس یک لایه از سنگ سطح پارکینگ را برمیدارند. تا سطح پارکینگ کاملا یکدست و شفاف شود.

در واقع در این عمل سطح آسیب دیده سنگ برداشته می شود و چون سنگ ساییده شده است کاملا براق و شفاف می شود. به گونه ای که انگار تازه کف پارکینگ سنگ شده است. کفسابی با روش های مختلفی اتمام می شود. اما روش نانو آن بهترین و جدیدترین روش می باشد. چون بر روی سنگ های ساییده شده لایه ای از نانو قرار می گیرد. که همین امر باعث می شود که سنگ ها تا مدت فراوانی همان حالت درخشان را حفظ کنند. همچنین نانو باعث می شود که طول عمر سنگ های پارکینگ بیشتر شود. همین امر موجب شده است که افراد زیادی امروزه این روش از کف سابی را برای پارکینگ های خود انتخاب کنند.

پاک کردن سطح ساییده شده از مواد اضافه

بعد از کفسابی پارکینگ معمولا خرده سنگ های تراشیده شده زیادی بر روی سطح باقی می مانند. که حتما باید در اولین فرصت پاک شوند. زیرا اگر پاک نشوند و ماشین ها بر روی آن ها رفت و آمد کنند کفسابی درخشندگی خود را از دست می دهد و ممکن است به سطح ساییده شده نیز آسیب وارد شود. بنابراین شما باید به خوبی تمام خرده ریز های به جا مانده از کفسابی را تمیز سپس اجاره ورود ماشین ها را صادر کنید.

سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ

معمولا برای سطح پارکینگ ها از سنگ های مختلفی استفاده می شود. اما بهتر است بدانید بر روی انواع این سنگ ها رد لاستیک به جا می ماند. معمولا تنها راه کاری که می توان این ردها را پاک کرد استفاده از سنگ سابی کف پارکینگ می باشد.

هر نوع سنگی دارای ضخامت و مقاومت خاصی است به همین خاطر باید برای آن از لقمه مخصوصی استفاده کرد تا دچار مشکل نشود . بنابراین بهتر است که سنگ سابی انواع سنگ کف پارکینگ را به افراد ماهر در این زمینه سپرد. زیرا اینگونه از افراد مهارت و تجربه بالایی دارند و می دانند هر نوع سنگی را چگونه بسابند که دچار مشکل و شکستگی نشود.

کفسابی پارکینگ در تهران

قیمت کفسابی پارکینگ کرج

معمولا مجتمع های بسیار بزرگ زیادی در تهران وجود دارند که دارای پارکینگ هستند. پارکینگ مجتمع های مسکونی و شرکت ها دارای بیشترین تعداد رفت و آمد می باشند. و روزانه ماشین های زیادی به آن ها رفت و آمد می کنند. کف این گونه از پارکینگ ها خیلی زودتر از سایر انواع پارکینگ ها دچار کدری و کهنگی می شود. و نیاز به کفسابی پیدا می کند. به همین خاطر در تهران کفسابی پارکینگ بسیار رونق دارد .

شرکت های کفسابی زیادی در تهران وجود دارند که این کار را انجام میدهند. بسیاری از افراد تصور می کنند که قیمت کفسابی در تهران بیشتر از سایر شهر ها می باشد. اما بهتر است بدانید این تنها یک تصور اشتباه می باشد زیرا قیمت کفسابی در تهران به هیچ وجه زیاد نیست.

قیمت کفسابی سنگ

گاهی اوقات افراد دوست دارند که از قیمت کفسابی سنگ باخبرشوند. به همین خاطر این کلمه در گوگل بسیار سرچ می شود. برای قیمت کف سابی سنگ نمی توان یک قیمت واحد گفت زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. که ما چند مورد از آن ها را در این جا برای شما بیان کرده ایم.

● نوع سنگ: سنگ های مختلفی در کف خانه ها و پارکینگ ها به کار برده می شوند که قیمت کف سابی هر کدام از آنها متفاوت می باشد.

● روش کف سابی: برای کف سابی سنگ از روش های مختلفی استفاده می شود که در هر روش از مواد خاصی استفاده می شود که دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین روش کفسابی نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

● متراژ: هر چقدر متراژ کف سنگی مکانی که قصد کفسابی آن را دارید بیشتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

کفسابی راه پله در تهران با تضمین و رضایت مشتری

در همه ساختمان های چند طبقه بدون شک ما می توانیم راه پله را مشاهده کنیم. زیرا راه پله اولین و مطمئن ترین وسیله برای برقراری ارتباط بین ساختمان های چند طبقه می باشد. به همین خاطر معمولا  افراد زیادی از راه پل ها استفاده می کنند و چون میزان رفت و آمد بر روی آنها بسیار زیاد می باشد جرم زیادی می گیرند.

در اغلب اوقات راه پله ها را از سنگ می سازند و همانگونه که می دانید چون پاک کردن جرم انباشته شده از روی سنگ کار سختی است. امروزه بیشتر افراد برای تمیزی و براق کردن راه پله ها از روش کفسابی راه پله استفاده می کنند. کفسابی راه پله موحب می شود که افراد بتوانند در سریع ترین زمان ممکن راه پله ساختمان خود را به بهترین شیوه ممکن بدون اینکه آسیبی به سنگ های راه پله وارد شود را تمیز کنند.

عوامل مهم در قیمت کفسابی راه پله

قیمت کفسابی راه پله

بسیاری از افراد فکر می کنند که کف سابی راه پله کاری بسیار پر هزینه است. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه انجام چنین کاری هزینه زیادی ندارد. هزینه این کار به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

تعداد پله ها

گاهی اوقات فاصله بین طبقات یک ساختمان به گونه ای است که افراد مجبور می شوند برای اتصال آن از پله های بسیار زیادی استفاده کنند. در اینگونه از مواقع معمولا راه پله درازتر می شود و تعداد پله های آن نیز افزایش پیدا می کند. هر چقدر تعداد پله های سنگی ساختمان بیشتر باشد صاحب آن برای کفسابی آنها مجبور به پرداخت هزینه بیشتری خواهد شد. زیرا فردی که میخواهد چنین کاری را انجام دهد مجبور به صرف وقت زیادی است.

میزان آلودگی راه پله ها در قیمت کفسابی راه پله

در بعضی از مواقع معمولا صاحبان ساختمان ها به نظافت راه پله اهمیت زیادی نمی دهند و همین امر موجب می شود که آلودگی و جرم بسیار زیادی بر روی راه پله اینگونه از ساختمان ها انباشته شود. برای کفسابی این گونه از راه پله ها چون باید لایه ضخیم تری از روی آنها برداشته شود افراد مجبور به پرداخت هزینه زیادی می شوند . بنابراین اگر صاحب یک ساختمان هستید اجازه ندهید که جرم راه پله آن زیاد شود.

جنس سنگ راه پله

معمولا سنگ هایی که برای ساخت راه پله ها به کار برده می شوند دارای انواع مختلفی هستند. که هر کدام نیز میزان مقاومت خاصی دارند. به همین خاطر معمولا جنس سنگ راه پله تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی آن دارد. زیرا هر چقدر جنس سنگ دارای مقاومت کمتری باشد کار کفسابی آن نیز دشوارتر می شود.

مراحل کفسابی راه پله

بسیاری از افراد عقیده دارند که کفسابی راه پله کاری آسانی است و می توانند خودشان آن را انجام دهند. اما بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین عقیده ای درست نمی باشد. زیرا کف سابی راه پله یک کار تخصصی می باشد که باید تنها توسط افراد بسیار ماهر انجام شود.

زیرا اگر یک فرد ناوارد چنین کاری را انجام دهد. باعث می شود که به سنگ راه پله گ آسیب وارد شود و صاحب ساختمان مجبور به پرداخت خسارت زیادی شود. بنابراین اگر دوست دارید با شیوه انجام چنین کاری آشنایی پیدا کنید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

خالی کردن راه پله

اولین کاری که باید برای کفسابی راه پله انجام شود خالی کردن آن از هرگونه گل، گلدان و جاکفشی می باشد. زیرا راه پله ای که باید کفسابی شود نباید هیچ گونه شی برروی آن قرار گیرد. زیرا اینگونه از وسیله ها در حین کار باعث میشوند فردی که می خواهد چنین کاری را انجام دهد نتواند به خوبی آن را انجام دهد.

شستن راه پله

دومین کاری که افراد برای کفسابی راه پله حتما باید انجام دهند. این است که باید آن را به خوبی شستشو دهند. زیرا این کار باعث می شود آلودگی های سطحی به طور کامل از بین بروند و عمل کفسابی با کیفیت بهتری انجام شود.

خشک کردن راه پله

بعضی از افراد بعد از شستشوی راه پله می گذارند که رطوبت راه پله با هوای آزاد از بین برود. اما بهتر است بدانید چنین کاری به هیچ وجه صحیح نمی باشد. زیرا اگر راه پله شسته شده را بلافاصله بعد از شستشو با دستمال بدون پرز خشک نکنید و اجازه دهید هوای آزاد آن را خشک کند حتما دوباره گرد و خاک برروی آن می نشیند و باعث می شود کفسابی به خوبی انجام نشود. زیرا اگر گرد و خاکی برروی سطح باقی بماند حتما بعد از کفسابی شما سطحی درخشان را مشاهده نمیکنید و سطح باز هم کدر باقی می ماند.

کفسابی راه پله در تهران

بعداز انجام مراحل بالا زمان کفسابی راه پله فرا می رسد. بهتر است بدانید که کف سابی راه پله را به هیچ وجه نمی توان با استفاده از دستگاه های برقی و بزرگ کفسابی انجام داد.

زیرا اینگونه از دستگاه ها تنها برروی سطوح هموار و وسیع به خوبی کار می کنند. به همین خاطر افراد معمولا برای انجام چنین کاری از دستگاه های کفسابی دستی استفاده میکنند و در بعضی از مواقع نیز افراد لقمه را به دستگاه فریز وصل می کنند و یک لایه از سنگ راه پله را بر میدارند. بسیاری از افراد فکر می کنند که چنین کاری باعث آسیب به سنگ راه پله می شود.

اما بهتر است بدانید کف سابی راه پله اگر توسط یک فرد ماهر انجام شود. چون او خود میداند که لایه ای چه اندازه ای را باید بردارد و این کار را با دقت انجام میدهد نه تنها باعث آسیب به راه پله نمی شود بلکه حتی باعث افزایش طول عمر آن نیز می شود. زیرا تمام آلودگی هایی را که ممکن است به آن آسیب برسانند را از روی سنگ برمیدارد.

حرکت نکردن بر روی راه پله

بعد از کفسابی به مدت چند ساعت افراد نباید بر روی راه پله ترددی داشته باشند زیرا تردد افراد باعث میشود که جای پای آنها برروی سنگ های راه پله حک شود. به همین منظور بهتر است تا چند ساعت افراد حتما از تردد برروی این سطوح خود داری کنند.

شستشوی مجدد راه پله

بعد از کفسابی برای پاک شدن آثار کفسابی راه پله باید به صورت مجدد شستشو داده شود. زیرا اگر آثار کفسابی برروی راه پله باقی بمانند حتما سنگ تراش خورده دوباره کدر خواهد شد. به همین منظور توصیه می شود بعداز کفسابی حتما سطح مورد نظر شستشو داده شود.

خارج کردن آب شستشوی راه پله

توجه داشته باشید که آب حاصل از شستشوی راه پله نباید به هیچ وجه در مکانی قرار بگیرد که رفت آمد انسان و ماشین ها در آن صورت میگیرد. زیرا این آب حاوی مقدار زیادی سنگ های ریزی می باشد که به خاطر کفسابی خورد شده اند. به همین منظور اگر چنین آبی در محل تردد ماشین ها ریخته شود حتما باعث پنچر شدن آنها می شود.

چه موقع کفسابی راه پله و پاگردها را انجام دهیم؟

کفسابی راه پله تهران

بسیاری از افراد معمولا این سوال را که چه موقع کفسابی راه پله و پاگردها را انجام دهیم؟ را می پرسند. اگر دوست دارید جواب چنین سوالی را پیدا کنید. بهتر است بدانید بهترین زمان برای کف سابی راه پله و پاگرد ها زمانی است که ترددی بر روی آنها صورت نگیرد.

به همین منظور بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که برای انجام چنین کاری در ایام عید نوروز اقدام کنید. زیرا در این زمان معمولا افراد به سفر می روند و تعداد تردد در ساختمان ها به طور ویژه ای کاهش پیدا می کند. اگر در چنین زمانی اقدام به کفسابی را پل کنیم می توانیم به راحتی و به بهترین شیوه ممکن این کار را انجام دهیم. به همین خاطر اگر دوست دارید راه پله ساختمان خود را به درستی کفسابی کنید ایام عید نوروز بهترین زمان می باشد.

مزایای استفاد از کفسابی راه پله

استفاده از کفسابی راه پله مزایای بسیار زیاد را به همراه دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید. به همین منظور ما همه آنها را در این جا برای شما بیان کرده ایم.

تمیزی راه پله

کثیفی هر چیزی در اطراف ما را آزار میدهد. به همین خاطر دوست داریم همیشه همه چیز های اطراف خود را تمیز ببینیم. یکی از مواردی که روزانه ما با آن سروکار داریم و اغلب اوقات نیز آلودگی زیادی بر روی آن تجمع می کند راه پله می باشد.

راه پله ها چون محلی برای عبور و مرور افراد به صورت عمومی هستند همیشه آلودگی بسیار زیادی را به خود جذب می کنند همین امر موجب شده است افراد زیادی دوست داشته باشند آن ها را تمیز کنند. بهترین راه برای تمیزی راه پله های سنگی ساختمان کفسابی می باشد. زیرا این کار باعث میشود افراد بتوانند به خوبی راه پله های کدر ساختمان خود را تمیز کنند.

درخشندگی راه پله

یکی دیگر از مهم ترین مزایای کفسابی راه پله ها درخشندگی آنها می باشد. زمانی که ما راه پله ساختمان خود را کفسابی می کنیم. پله های ساختمان به خوبی درخشان میشوند و ما می توانیم جلوه و درخشندگی خاصی را از این  طریق به ساختمان خود ببخشیم.

افزایش طول عمر راه پله

افزایش کارایی و طول عمر راه پله ها برای صاحبان ساختمان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر در اغلب اوقات افراد دوست دارند که کاری انجام دهند تا این قسمت از ساختمان آنها خیلی دیر از بین برود.

یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توانیم طول عمر راه پله ساختمان خود را افزایش دهیم کفسابی راه پله می باشد. زیرا از این طریق همه آلودگی هایی که ممکن است به راه پله آسیب وارد کنند را از بین می بریم و باعث می شویم راه پله ساختمان طول عمر بیشتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: کفسابی راه پله،قیمت کفسابی راه پله،کفسابی راه پله تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

راپل کار حرفه ای در تهران و کرج با رضایتمندی بالا

راپل یکی از مواردی می باشد که امروزه در انجام بسیاری از کارها کاربرد دارد. در واقع می توان گفت که خیلی از کار های ساختمانی که در گذشته به واسطه نصب داربست انجام می شدند امروزه با استفاده از راپل خیلی راحت تر و بهتر انجام می شوند.

استفاده از راپل برای انجام کارها چند سالی است که مورد استفاده قرار می گیرد. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد با آن آشنایی نداشته باشند. بنابراین می توان گفت جدید بودن چنین روشی باعث شده است هنوز هم باشند افرادی که به خاطر آشنایی نداشتن با آن از داربست استفاده می کنند.

چنین روشی به افراد کمک می کند تا بتوانند همه کار های ساختمانی که در ارتفاع قرار دارند را به بهترین نحو انجام دهند. زیرا میزان خطر این روش بسیار کم است و افراد می توانند با داشتن تمرکز بسیار زیادی همه کار هایی را که در ارتفاع بسیار بالا نیز قرار دارند به خوبی انجام دهند.این روش به خاطر مزایای بیشماری که دارد توانسته است در مدت زمان کمی جایگزین تمام روش های قبلی شود که برای انجام چنین کارهایی مورد استفاده قرار می گرفتند.

قیمت راپل کار

قیمت راپل کار

قیمت راپل کار معمولا بالا نمی باشد. اما این قیمت به دلایل مختلفی متفاوت می باشد.

تجربه راپل کار

راپل کار فردی است که بتواند انواع کارهای ساختمانی را بدون استفاده از داربست انجام دهد. در گذشته تنها از راپل برای کوهنوردی و صخره نوردی استفاده می کردند. اما امروزه راپل نقش بسیار زیادی در انجام درست کار های ساختمانی دارد. چون داربست خطرات زیادی دارد و تاکنون افراد زیادی به خاطر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده اند. ولی راپل یک روش بسیار مطمئن می باشد که درصد خطر آن بسیار کم است. اما بهتر است بدانید راپل کارهای ماهر دارای ویژگی های خاصی هستند. و تنها فردی را می توان یک راپل کار ماهر دانست که این ویژگی را داشته باشد.

هر چقدر تجربه فرد راپل کار بیشتر باشد. می تواند بهتر کار را به کارفرما تحویل دهد. به همین خاطر تجربه راپل کار میتواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد. چون معمولا راپل کارهای با تجربه دارای قیمت بیشتری می باشند.

نوع خدمات

همانگونه که میدانید امروزه کارهای زیادی با استفاده از راپل انجام می شوند. به همین خاطر نوع خدماتی که راپل کار انجام میدهد بر قیمت آن تاثیر زیادی می گذارد.

داشتن تجهیزات بروز و ایمن

راپل کار ها باید تجهیزات مختلفی داشته باشند تابتوانند ایمنی خود و اطرافیان را در حین کار تامین کنند. به همین خاطر همیشه قیمت راپل کارهایی که دارای تجهیزات پیشرفته و ایمن هستند بیشتر از بقیه می باشد.

داشتن مدرک ایراتا

راپل کارهایی که دارای علم و تجربه می باشند. همیشه می توانند کار را بهتر تحویل دهند. همچنین بهتر است بدانید داشتن مدرک ایراتا یک امتیاز بسیار خوب برای راپل کار ها به حساب می آید و راپل کارهایی که این مدرک را دارند همیشه قیمت بالاتری برای انجام کارهای خود از کارفرمایان دریافت میکنند.

مهم ترین کاربرد های راپل کدام اند؟

راپل دارای کاربرد های متفاوتی علاوه بر کارهای ساختمانی می باشد که بهتر است با آنها آشنا شوید. همین امر باعث شده است ما در اینجا برای شما بعضی از آنها را بیان کنیم.

استفاده در تفریح

راپل امروزه یکی از وسایل تفریحی نیز به حساب می آید. زیرا همه بازی هایی که به صورت معلق می باشند برای انجام شدن نیاز به راپل دارند. از جمله این ورزش ها میتوان به مواردی مانند: زیپ لاین و بانجی جامپینگ اشاره کرد. توجه داشته باشید که برای انجام چنین بازی هایی حتما باید از راپل استفاده کرد. زیرا هیچ طنابی به استانداردی راپل ساخته نشده است و ممکن است استفاده از طناب های ساده موجب شود که افراد در حین بازی سقوط کنند و آسیب ببینند . درواقع راپل نقش بسیار مهمی در انجام بازی های مختلفی دارد به همین خاطر میتوان آن را جز لیست وسایل تفریحی نیز قرار داد.

استفاده در ورزش

اولین استفاده ای که از راپل شد استفاده از آن برای صخره نوردی بود و کوه نوردی بود. درواقع میتوان گفت وسیله ای که موجب شد افراد بتواند با کمترین خطر و راحت ترین شیوه به قله های بسیار بزرگ سعود کنند راپل می باشد. درگذشته که از راپل برای انجام چنین کارهایی استفاده نمی شد. افراد کوهنورد هنگامی که با یک شیب تند در کوه و یا صخره بزرگ روبه رو می شدند مجبور به تحمل سختی واسترس فراوانی برای عبور از آن میشدند. اما امروزه دیگر عبور از چنین مواردی به هیچ وجه سخت نیست . زیرا به واسطه راپل افراد دیگر می توانند به راحتی از چنین موانعی عبور کنند و امکان سقوط آنها نیز بسیار کم می باشد.

استفاده در کارهای صنعتی و ساختمانی

میتوان گفت امروزه مهم ترین کاربردی که راپل دارد استفاده از آن در کار های صنعتی و خدمات ساختمانی می باشد. درواقع با به وجود آمدن راپل نوعی انقلاب در این صنعت ها به وجود آمد که باعث رشد و پیشرفت بسیار زیاد آنها شد. زیرا استفاده از داربست و سایر روش ها معایبی چون هزینه زیاد و امنیت کم داشتند که همین موارد باعث می شد افراد نتوانند به راحتی و با آسودگی خاطر به انجام چنین کارهایی بپردازند به عنوان مثال: استفاده از راپل در مواردی مانند نماشویی، پیچ و رولپلاک نما، تعمیر نما، ساخت قسمت های بسیار بالای ساختمان کاربرد زیادی دارد. وجود چنین موردی باعث شده است که امروزه دیگر کارهای ساختمانی در ارتفاع خطر زیادی نداشته باشند و افراد بتوانند به راحتی آنها را انجام دهند.

راپل کار در تهران

در تهران همیشه میزان ساخت و ساز و تعمیرات ساختمان از سایر شهر ها بیشتر می باشد. همین امر باعث شده است راپل کار ها در تهران طرفدار بسیار زیادی داشته باشند. برای پیدا کردن یک راپل کار خوب در تهران باید ابتدا تحقیق بسیار زیادی انجام داد. اما اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن یک راپل کار ماهر در تهران هستید باید حتما به یک شرکت معتبر مراجعه کنید. چون همیشه راپل کار های ماهر که تجهیزات پیشرفته ای دارند در شرکت های معتبر کار می کنند.

مهم ترین ادواتی که در راپل مورد استفاده قرار می گیرند

بسیاری از افراد فکر میکنند که راپل تنها یک طناب ساده می باشد که به کمر افراد وصل میشود و افراد به واسطه آن به ارتفاعات بسیار بالا دسترسی پیدا میکنند. اما بهتر است بدانید به هیچ عنوان چنین چیزی درست نمی باشد. زیرا راپل ادوات بسیار زیادی دارد. برای این که دیگر چنین تفکراتی وجود نداشته باشد ما در اینجا بعضی از این ادوات را به شما معرفی کرده ایم.

طناب راپل کار

طناب راپل کاری کاملا با طناب های ساده ای که برای برخی از کارهای روزانه مورد استفاده قرار میگیرند متفاوت می باشد. زیرا این طناب بسیار محکم می باشد و افرادی که تکنیک های کارکردن با آن را یاد می گیرند می توانند به راحتی کارهای زیادی را در ارتفاع با کمترین خطر انجام دهند.

از طناب در راپل کاری افراد ماهر معمولا برای بالا و پایین رفتن بر روی سطح مرتفع استفاده میکنند. اینگونه از طناب ها شاخصه های استاتیک متفاوتی دارند به عنوان مثال: قطر آنها باید حتما بین ۹تا ۱۲میلی متر باشد. زیرا اگر قطر آنها از این اندازه ها کمتر و یا بیشتر باشد مشکلاتی را برای فردی که با آنها کار میکند به وجود می آورد. بنابراین اگر قصد خرید طناب راپل کاری را دارید حتما به اندازه و مشخصات آن توجه کنید. زیرا خرید طناب نامناسب و استفاده از آن ممکن است باعث به خطر افتادن جان شما شود.

هارنس یا تونیک راپل کار

همانگونه که میدانید انجام همه کارهای ساختمانی نیاز به یک سری از ابزار دارند . به همین خاطر افرادی که کار های ساختمانی را در ارتفاع بالا انجام می دهند همیشه باید یک سری از ابزار ها را به همراه داشته باشند تا بتوانند اینگونه از کارها را به نحو احسنت انجام دهند.

اما به احتمال زیاد برای بسیاری از شما این سوال به وجود آید که چگونه می توان وسایل مورد نیاز خود را به ارتفاع بالا حمل کرد و همزمان با همراه داشتن آنها کار مورد نظر را نیز انجام داد.

بهتر است بدانید هارنس یا تونیک نوعی کمربند بسیار محکم و استاندارد می باشد که به عنوان یک رابط بین فرد و طناب مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این کمربند به گونه ای ساخته شده است که میتوان ابزار های کار مختلفی را به آن وصل کرد و به ارتفاعات بسیار بالا حمل کرد. هنگام خرید چنین کمربندی به پهنا و مقاومت آن توجه زیادی داشته باشید. زیرا ایمنی آن تامین کننده ایمنی شما برای انجام کارهای ساختمانی در ارتفاع بسیار بالا می باشد.

آی دی یا ریگ یا استاپ

ما در اینجا اسم سه ابزاری را برای شما بیان کرده ایم که دارای کاربردی کاملا یکسان می باشند. در واقع میتوان گفت که به واسطه آنها میتوان کارابین و هارنس را به هم متصل کرد و آنها را به طناب وصل کرد. همانگونه که می دانید برای انجام کارهای ساختمانی در ارتفاع بالا افراد نیاز دارند که جابجا شوند و به سمت بالا و یا پایین حرکت کنند.

اما نه طناب و نه هارنس به تنهایی نمی توانند چنین امکانی را برای افراد فراهم کنند. تنها وسیله ای که می تواند چنین امکانی را فراهم کند ابزارهایی مانند آی دی یا ریگ یا استاپ می باشند. زیرا طراحی آنها به گونه ای است که بتوانند چنین امکانی را برای افراد به وجود آورند.

شانت

همانگونه که می دانید دسترسی به ارتفاعات بالا همیشه خطرات زیادی را به همراه دارد. زیرا اگر یک فرد در حین کار از ارتفاع بالا به سمت پایین سقوط کند مرگ آن حتمی می باشد .

به همین خاطر افرادی که راپل را طراحی کرده اند برای این که ایمنی چنین وسیله ای را افزایش دهند و احتمال سقوط افراد را کاهش دهند. علاوه بر طناب اصلی که فرد راپل کار بر روی آن سوار میشود یک طناب دیگر نیز برای مواقعی که ممکن است طناب اول دچار مشکل شود را مورد استفاده قرار می دهند. شانت نیز وسیله ای می باشد که طناب زاپاس را درون آن قرار می دهند و به وسیله یک تسمه به هارنس وصل می شود.

بهتر است بدانید این وسیله تا زمانی که فشار و ورزنی بر روی آن قرار نگرفته باشد به بهترین شکل ممکن حرکت می کند اما اگر کوچکترین وزنی بر روی آن قرار گیرد به صورت خودکار قفل میشود و افراد باید حتما برای استفاده از آن ضامنش را فشار دهند.

یومار

هنگامی که افراد میخواهد با استفاده از راپل یک کار ساختمانی انجام دهند. در بیشتر مواقع طناب را به یک وسیله محکم در پشت بام وصل می کنند و شروع می کنند از سمت بالا رو به پایین کار را انجام دادن. به همین خاطر معمولا راپل کاران در بیشتر مواقع به سمت پایین حرکت میکنند . اما گاهی اوقات نیاز است که اینگونه از افراد برای انجام بعضی از کارها به سمت بالا نیز حرکت کنند.

تنها وسیله ای که میتوان از آن برای بالا رفتن از ارتفاع به وسیله راپل استفاده کرد یومار می باشد. این وسیله توسط بهترین طراحان طراحی و ساخته میشود و کاملا استاندارد می باشد. یومار در دو مدل چپ و راست وجود دارد. تا بسته ب راست دست و یا چپ دست بودن راپل کار بتوان از آن استفاده کرد.

کارابین

کارابین یکی از وسایلی می باشد که در بحث راپل کاری از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست . در واقع این وسیله یکی از ابزارهایی می باشد که وظایف بسیار زیادی را دارد و یک جز لاینفک در راپل کاری به حساب می آید.

یکی از مشهورترین کاربرد های این وسیله وصل همه طناب ها به هم دیگر می باشد. یعنی اینکه تنها به واسطه آن می توان طناب های فرود را به طناب های کارگاه وصل کرد و هارنس را نیز به ای دی وصل کرد. همچنین چنین وسیله ای می تواند ابزار های بسیار کاربردی مانند دریل را نیز به آن وصل کرد. بهتر است بدانید کارابین ها را امروزه در انواع مدل ها و ساختار ها می سازند که هر مدل نیز دارای کاربردی خاص می باشد.

خدماتی که به وسیله راپل کار انجام می شود

خدمات بسیار زیادی با استفاده از راپل انجام می شوند. در واقع می توان گفت تمام خدماتی که در سالهای گذشته با داربست انجام می شدند امروزه به واسطه راپل انجام می شوند. استفاده از راپل کار برای انجام کارهای ساختمانی مزایای زیادی به همراه دارد. معمولا افراد زیادی این سوال را می پرسند که خدماتی که به وسیله راپل انجام می شود کدامند؟ اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن جواب این سوال هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

رولپلاک نمای ساختمان یکی از کارهایی می باشد که انجام آن باعث می شود نمای یک ساختمان تا حد بسیار زیادی محکم شود و برای سالیان زیادی دچار ریزش نشود. امروزه دیگر برای انجام چنین کاری بیشتر افراد تنها از راپل استفاده می کنند. همانگونه که میدانید در سال های گذشته در سطح شهر و در خیابان های مختلف شاهد وجود داربست های بسیار سنگینی برای پیچ و رولپلاک سنگ نما بوده ایم. وجود چنین داربست هایی مشکلات زیادی به همراه دارد که از جمله آنها می توان به ایجاد ترافیک و اختلال در تردد افراد اشاره کرد.

برای رفع چنین مشکلاتی امروزه دیگر بسیاری از افراد به جای داربست برای انجام این گونه از کارها از راپل استفاده می کنند. چون با استفاده از راپل دیگر نیاز به نصب داربست های سنگین نیست و راپل کار نیز به خاطر آرامش خاطری که دارد می تواند کار را با دقت بالاتری انجام دهد و همین امر موجب افزایش کیفیت کار می شود.

بازسازی نما

یکی از قسمت های اصلی ساختمان ها که در معرض انواع مختلفی از عوامل طبیعی قرار دارد و معمولا طول عمر بالایی ندارد نمای ساختمان می باشد . به همین خاطر تعداد زیادی از ساختمان های مسکونی و تجاری بعد از گذشت زمان زیادی از ساخت آنها دچار ریزش سنگ نما می شوند.

در اینگونه از مواقع بهترین کار انجام عملیات بازسازی نما بر روی ساختمان می باشد . راپل کار ها بهترین گزینه انتخابی برای انجام چنین کارهایی می باشند. چون انعطاف افراد هنگامی که از راپل برای انجام این کارها استفاده می کند. خیلی بیشتر از مواقعی می باشد که افراد با استفاده از داربست کار بازسازی نما را انجام می دهند. همین امر موجب می شود. عملیات بازسازی نما با استفاده از راپل همیشه خیلی بهتر از سایر مواقع انجام شود.

انجام تعمیرات

همه ساختمان ها و مراکز بزرگ بعد از مدتی که از ساخت آنها می گذرد نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا می کنند. یکی از مهمترین خدماتی که راپل نقش بسیار زیادی در آن دارد تعمیرات می باشد. چون با استفاده از راپل می توان تمام تعمیراتی که در ارتفاع بلند باید انجام شوند را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

یکی از نکات مهمی که در مورد شغل راپل کاری وجود دارد این است که استفاده صحیح از ابزار های ایمنی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. چون درصورتیکه که افراد به صورت صحیح از این ابزار استفاده نکنند احتمال سقوط افراد بسیار زیاد می باشد.

نماشویی با راپل

نماشویی برای همه ساختمان ها در هر جایی که واقع شده اند یک کار ضروری به حساب می آید. زیرا به گونه ای باعث افزایش طول عمر نما می شود. به همین خاطر افراد زیادی هستند که به دنبال نماشویی ساختمان خود می باشند. اما اگر انجام چنین کاری با استفاده از راپل انجام نشود خطرات زیادی را برای افراد به همراه دارد.

روش های زیادی برای نماشویی ساختمان وجود دارد. اما در بیشتر مواقع افراد برای نماشویی ساختمان های خود از واترجت استفاده می کنند چون استفاده از واترجت برای نماشویی مزایای زیادی دارد. هنگامی که واترجت را برای نماشویی انتخاب می کنیم به هیچ وجه نمی توانیم از داربست استفاده کنیم.

چون در این روش فردی که کار شستشو را انجام می دهد باید بتواند به طور کامل به تمام نقاط نما دسترسی داشته باشد و بتواند به راحتی واترجت را همراه با آب پرفشار با سرعت زیاد در تمام سطح نما بچرخاند. همچنین بهتر است بدانید شستن نما به وسیله مواد نانو را نیز می توان با استفاده از راپل انجام داد. مواد نانو می تواند به طور ویژه ای باعث ماندگاری نما شود و امکان لکه گیری نما را در کمترین زمان ممکن فراهم کند.

نصب بنر و تابلوی تبلیغاتی

گاهی اوقات نیاز است که یک تابلو یا بنر را در ارتفاع بسیار بلند نصب کرد. چون معمولا برای دیده شدن بهتر بنر ها آن ها را در ارتفاع بالا نصب می کنند. برای نصب بنر ها نمی توان از داربست استفاده کرد چون زمان و هزینه ای که برای نصب داربست نیاز است به هیچ وجه به صرفه نمی باشد . همین امر موجب می شود امروزه برای نصب انواع بنر ها از راپل استفاده کنند.

نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم خدماتی که با استفاده از راپل ارائه می شوند بسیار زیاد هستند. نقاشی نمای ساختمان نیز یکی از آن ها می باشد. برای نقاشی نما معمولا افراد با استفاده از یک سری وسایل و ابزار خاص اقدام به نقاشی و رنگ آمیزی دیوار های نمای ساختمان ها می کنند. ارتفاع نما ها بسیار زیاد می باشد به همین خاطر همیشه از راپل برای نقاشی نما استفاده میکنند. استفاده از راپل باعث می شود نقاش تمرکز بالایی داشته باشد و زیبایی ساختمان دو چندان شود.

رنگ آمیزی نماهای سیمانی

نماهای سیمانی نماهایی قدیمی می باشند که با مرور زمان زیبایی خود را ازدست می دهند. به همین منظور بسیاری از افرادی که نمای ساختمان آنها سیمانی می باشد به دنبال رنگ آمیزی آن می باشند. اما برای انجام کار رنگ آمیزی نما باید فردی که چنین کاری را انجام می دهد از تمرکز بالایی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد. به همین منظور میتوان گفت برای انجام چنین کاری استفاده از راپل عاقلانه ترین انتخاب می باشد.

آب بندی نما

همه ساختمان ها بعد از این که کار نمای آن ها تمام می شود باید حتما آب بندی شوند. چون آب بندی نما باعث می شود آب و رطوبت به سطح نما نفوذ پیدا نکند. معمولا سنگ های نما همیشه در مقابل عوامل جوی واکنش نشان میدهند و شل میشوند. همین امر در بسیاری از مواقع باعث ریزش سنگ نما می شود. اگر نمای ساختمان بند کشی و آب بندی نشود ریزش آن باعث بروز خسارت های مالی و جانی بسیار زیادی می شود . بهترین روش برای انجام این کار استفاده از راپل می باشد. چون راپل باعث می شود فردی که کار بند کشی را انجام میدهد به راحتی به تمام قسمت های نما دسترسی پیدا کند.

حقوق راپل کار

حقوق راپل کار

حقوق راپل کار وابسته به خیلی آیتم ها می باشد. برای مثال ممکن است یک راپل کار برای پیچ و رولپلاک نما در ارتفاعات بالا مانند برج های عظیم و بسیار بلند خدمات دهد و یا یک تیم دیگر در ساختمانهای چند طبقه فعالیت کند پس درآمد و حقوق راپل کار را نمیتوان به طور یکسان تعیین کرد.

از این رو که راپل کار با مهارت های اکتسابی و با کسب گواهینامه مربوط به استخدام شرکت های متفاوت نیز در می آید ممکن است درآمد راپل کار متفاوت از شرکت دیگر نیز باشد.

استخدام راپل کار

برای استخدام راپل کار در شرکت کفساب پلاس، اولویت اول ما روی تجربه و از همه مهمتر تخصص راپل کار می باشد. کار در ارتفاع انقدر حساس و دقیق و خطرناک می باشد که با کمترین بی دقتی باعث سانحه و اتفاقات جبران ناپذیری می شوند. لذا از افرادی که دارای تجربه کار در ارتفاع و راپلکاری دارند مصاحبه و آزمون های مربوطه گرفته خواهد شد. سپس برای استخدام راپلکار اقدام می شود.

آیا کار راپل کاران امنیت کمی دارد؟

بسیاری از افراد هنگامی که یک فرد راپل کار را که از یک ساختمان معلق می باشد می بینند با خود تصور می کنند که چنین فردی دارد مخارج خود را به قیمت جانش تامین می کند. اما بهتر است بدانید فردی که با استفاده از راپل کارهای ساختمانی را انجام میدهد دارای امنیت بسیار بیشتری می باشد تا فردی که با استفاده از کلایمر و داربست اینگونه از کارها را انجام میدهد. زیرا راپل دارای امنیت بسیار بیشتری نسبت به کلایمر و داربست می باشد. حتی در بعضی از مواقع از این کار برای ایمن سازی نیز استفاده می کنند .



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

شستشوی نمای ساختمان در شهرک غرب و جنت آباد

یکی از مناطقی که افراد زیادی در آن ساکن می باشد شهرک غرب می باشد. همین امر موجب شده است در چنین منطقه ای واحد های مسکونی و تجاری زیادی وجود داشته باشد. همانگونه که می دانید در هر منطقه ای که تعداد واحد ها زیاد باشد تقاضا برای نماشویی با راپل نیز بیشتر می باشد. چنین موضوعی باعث شده است که تعداد متقاضیان شستشوی نما در شهرک غرب بسیار زیاد باشد.

شستشوی نما در شهرک غرب به یک کار ضروری برای صاحبان ساختمان ها تبدیل شده است. چون هوای تهران به شدت آلوده می باشد و می تواند در کمترین زمان ممکن باعث شود که نمای ساختمان ها در این منطقه آلوده شود.

هرگاه آلودگی هوا بر روی یک نما انباشته شود و در مدت زمان کمی آن نما شستشو داده نشود. نما آسیب می بیند و صاحب ساختمان مجبور می شود برای ترمیم آن هزینه زیادی را پرداخت کند. بنابراین اگر ساختمانی را در شهرک غرب دارید بهتر است نمای آن را هرچند وقت یک بار شستشو دهید تا آسیبی به آن وارد نشود.

قیمت شستشوی نما در شهرک غرب

بسیاری از افراد معمولا این سوال را می پرسند که اگر ما بخواهیم نمای ساختمان خود را که در شهرک غرب می باشد شستشو دهیم باید هزینه زیادی پرداخت کنیم؟ اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه چنین چیزی درست نمی باشد. زیرا قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان گفت صرفا منطقه ساختمان قیمت آن را تعیین میکند. به همین منظور ما در اینجا بعضی از مهم ترین این عوامل را برای شما بیان کرده ایم.

نوع نما برای نماشویی

نما ها امروزه دیگر مانند گذشته تنها از آجر ساخته نمی شوند. زیرا افراد بسیار تنوع طلب می باشند و دوست دارند که حتما نمای ساختمان های خود را با استفاده از مصالح ساختمانی مختلف به زیباترین شکل ممکن درست کنند . نما های آجری با این که زیبایی خاصی دارند ولی باب سلیقه همه افراد نمی باشند. بهتر است بدانید هر نوع نمایی برای شستشو نیاز به مواد شوینده خاصی دارد.

زیرا گاهی اوقات ممکن است استفاده از مواد شوینده نادرست نه تنها باعث تمیزی نما نشود بلکه باعث شود نما به طور کلی خراب شود و جلوه خود را از دست بدهد. به همین منظور افرادی که کار نماشویی را در شهرک غرب انجام میدهند باید برای هر نمایی از شیوه شستشو و مواد شوینده مناسب استفاده کنند. که همین امر موجب میشود و هر نوع از نمایی قیمت خاصی برای شستشو داشته باشد.

تعداد طبقات در شستشوی نما

اگر تعداد طبقات یک نما زیاد باشند ارتفاع آن به شدت زیاد می شود و همین امر موجب میشود که ریسک کار بالا برود. زیرا فردی که باید چنین نماهایی را شستشو دهد باید تا ارتفاع زیادی بالا برود که همین امر موجب افزایش استرس او می شود و ممکن است درصد سقوط او را نیز بیشتر کند.

بنابراین زمانی که شما صاحب یک ساختمان آپارتمانی با تعداد طبقات زیاد می باشید باید هزینه زیادی بابت شستشوی آن پرداخت کنید. زیرا فردی که میخواهد ساختمان شما را نماشویی کند مجبور می شود وقت، انرژی و مواد شوینده بسیار زیادی را صرف کند. به همین منظور همیشه تعداد طبقات یک ساختمان می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی چنین کاری داشته باشد.

متراژ نما در شستشوی ساختمان

در بسیاری از مواقع ساختار ساختمان ها به گونه ای می باشد که متراژ نمای آنها بسیار بالا می باشد. هرگاه متراژ نمای یک ساختمان زیاد باشد افراد مجبور می شوند برای شستشوی آن وقت زیادی بگذارند. زیرا وسیع بودن سطح نما باعث می شود که دسترسی به تمام نقاط آن سخت باشد. بنابراین می توان گفت متراژ نمای ساختمان شما همیشه تاثیر زیادی بر قیمت نهایی شستشوی آن دارد.

میزان آلودگی نما در شستشوی نما

گاهی اوقات بعضی از افراد متاسفانه به شستشوی نمای خود اهمیت نمی دهند. نمای ساختمان های چنین افرادی چون دیر به دیر شستشو داده می شوند آلودگی زیادی به خود جذب می کنند. هرگاه بر روی نمای یک ساختمان آلودگی زیادی تجمع کند باید برای شستشوی آن افراد وقت زیادی بگذارند و از شیوه های شستشو و مواد شوینده خاصی استفاده کنند که چنین مواردی باعث افزایش قیمت شستشوی نما میشوند.

بنابراین می توان گفت افرادی که دیر به دیر نمای ساختمان خود را شستشو میدهند هم باعث میشوند به نمای ساختمان خود آسیب وارد شود و هم مجبور به پرداخت هزینه بیشتری خواهند شد. به همین منظور ما به شما پیشنهاد می دهیم اگر صاحب ساختمانی در شهرک غرب هستید حتما زود به زود نمای آن را شستشو دهید.

نوع آلودگی در نماشویی با راپل

نوع آلودگی که بر روی نمای یک ساختمان انباشته میشود همیشه تاثیر بسیار زیادی بر قیمت شستشوی آن دارد . زیرا معمولا نحوه شستشوی هر نوع آلودگی که بر روی نما ها وجود دارد متفاوت می باشد. به عنوان مثال: ساختمان هایی که در مناطق کویری واقع شده اند چون میزان زیادی از آلودگی که بر روی آنها انباشته می شود. گرد و خاک می باشد شستشوی آنها کار سختی نیست.

اما معمولا ساختمان هایی که در شهرهایی با میزان آلودگی زیادی واقع شده اند. چون بیشترین آلودگی که بر روی آنها انباشته می شود دود و باران های اسیدی است کار شستشوی آنها بسیار سخت می باشد. به همین منظور همیشه منطقه سکونت ساختمان و نوع آلودگی که بر روی آن انباشته می شود تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی چنین کاری دارد.

نماشویی با راپل در شهرک غرب

برای شستشوی نما در شهرک غرب امروزه دیگر خیلی کم از داربست استفاده می کنند. زیرا به خاطر جمعیت زیادی که در این منطقه ساکن می باشند بیشتر ساختمان ها به صورت آپارتمان هایی با ارتفاع سربه فلک کشیده می باشند.

برای شستشوی نمای ساختمان های مرتفع استفاده از داربست که دارای امنیت بسیار کمی می باشد کاری بسیار خطرناک به حساب می آید. به همین منظور نماشویی نما با راپل در شهرک غرب رونق بسیار زیادی دارد.

زیرا استفاده از راپل برای نماشویی امنیت بسیار بالایی دارد و افراد می توانند با استفاده از آن به مرتفع ترین نقاط هرنمایی دسترسی داشته باشند و به راحتی آنها را تمیزکنند .

بنابراین می توان گفت که بهترین انتخاب برای منطقه هایی که ساختمان های مرتفع زیادی در آنها واقع شده است استفاده از راپل می باشد. زیرا تنها با استفاده از راپل میتوان نمای چنین ساختمان هایی را به خوبی شستشو داد.

شستشوی نمای ساختمان در جنت آباد

در جنت آباد نیز مانند سایر نقاط دنیا شستشوی نما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. زیرا معمولا آلودگی بسیار زیادی بر روی نمای ساختمان هایی که در این منطقه واقع شده اند انباشته میشود. به همین خاطر افرادی که در جنت آباد زندگی میکنند و شغل آنها شستشوی نما می باشد بسیار وضعیت خوبی دارند . زیرا روزانه تعداد افراد زیادی با آنها برای کار شستشوی نما تماس می گیرند.

قیمت شستشوی نمای ساختمان در جنت آباد چقدر است؟

یکی از مهمترین مواردی که معمولا هنگام شستشوی نمای ساختمان افراد به آن فکر می کنند. قیمت انجام چنین کاری می باشد. به همین خاطر همیشه این عنوان که قیمت شستشوی نمای ساختمان در جنت آباد چقدر است؟

در گوگل سرچ می شود اگر شما نیز به دنبال یافتن پاسخ چنین سوالی هستید بهتر است بدانید به هیچ وجه نمی توان برای انجام چنین کاری یک قیمت واحد بیان کرد.

زیرا هر ساختمانی دارای شرایط و موقعیت خاصی می باشد . به همین خاطر نمی توان برای شستشوی نمای تمام ساختمان هایی که در جنت آباد هستند یک قیمت واحد را در نظر گرفت. اما به طور کلی قیمت شستشوی نما در این منطقه زیاد نمی باشد.

چه عواملی روی قیمت شستشوی نمای ساختمان در جنت آباد تاثیردارند؟

عوامل مختلفی هستند که برروی شستشوی نمای یک ساختمان در جنت آباد تاثیر می گذارند که بهتر است با آنها آشنا شوید.

روش شستشوی نما

از روش های بسیار زیادی برای شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود. هر روش معمولا نیاز به وقت خاصی دارد و سختی های خود را نیز به همراه دارد. به همین خاطر روشی که شما برای شستشوی نمای ساختمان خود انتخاب می کنید تاثیر بسیار زیادی بر میزان مبلغی دارد که شما باید در انتهای کار پرداخت کنید.

زیرا اگر شما برای شستشوی نمای ساختمان خود استفاده از از داربست را انتخاب کنید مجبور خواهید شد که حتما علاوه بر هزینه نماشویی هزینه نصب داربست را نیز پرداخت کنید. همچنین اگر انتخاب شما استفاده از بالابر برای نماشویی نیز باشد باید علاوه بر هزینه اصلی این کار هزینه اجاره بالابر را نیز پرداخت کنید .

اما این در حالی است که اگر شما برای نماشویی ساختمان خود از راپل استفاده کنید هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت نمی کنید و تنها هزینه اصلی نماشویی را پرداخت خواهید کرد. بنابراین می توان گفت که اگر انتخاب شما برای نماشویی با راپل باشد میتوانید با کمترین هزینه این کار را انجام دهید.

شرکت نماشویی

شرکت های نماشویی بسیار زیادی هستند که در سراسر تهران مشغول به کار می باشند. اما نمیتوان گفت که همه این شرکت ها افراد ماهری را در اختیار دارند و با بهترین قیمت ها چنین کاری را برای شما انجام می دهند.

زیرا بعضی از شرکت ها وجود دارند که نه تنها کار نماشویی را به خوبی انجام نمی دهند بلکه هزینه زیادی را نیز برای انجام کار ناقص خود از شما دریافت می کنند. به همین خاطر بهتر است بدانید قبل از انتخاب شرکت برای انجام این کار باید حتما ابتدا در مورد شرکت مورد نظر خود تحقیق کنید تا بتوانید شرکت مناسبی برای این کار انتخاب کنید. زیرا شرکت انتخابی شما تاثیر زیادی بر قیمت انجام چنین کاری دارد.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

شستشوی نمای ساختمان در کرج نیروی حرفه ای✔️【تضمین+یک روز】

یکی از شهر هایی که امروزه به میزان قابل توجهی آلودگی هوای آن بالا رفته است کرج می باشد. زیرا کارخانه ها و کارگاه های صنعتی زیادی در آن افتتاح شده اند و میزان جمعیتش نیز روبه رشد می باشد.

همین امر موجب شده است درحال حاضر نمای ساختمان های واقع شده در کرج بیشتر از سایر مواقع کثیف شوند. زیرا یکی از اصلی ترین مواردی که باعث افزایش میزان کثیفی نمای ساختمان ها می شود دود و آلودگی موجود در هوا است.

به همین منظور خیلی از افرادی که در کرج زندگی می کنند به دنبال راهی هستند تا با استفاده از آن بتوانند نمای ساختمان خود را تمیز کنند و آن را به حالت اولیه خود برگردانند. توجه داشته باشید که اگر نمای یک ساختمان به خاطر آلودگی کدر شود کل ساختمان زیبایی خود را از دست می دهد.

بنابراین اگر دوست دارید ساختمانی شکیل داشته باشید باید حتما به فکر تمیز کردن نمای آن نیز باشید. شستشوی نمای ساختمان در کرج چند وقتی است به یکی از کار های رایج تبدیل شده است و روزانه افرادی زیادی هستند که درخواست انجام چنین کاری را دارند.

قیمت شستشوی نمای ساختمان در کرج

بسیاری از افراد فکر می کنند که شستشوی نما کاری بسیار هزینه بر است. اما بهتر است بدانید انجام چنین کاری به هیچ وجه نیاز به هزینه زیادی ندارد. به همین خاطر همه افراد توانایی پرداخت هزینه آن را دارند. اما در مجموع هزینه چنین کاری بستگی به موارد زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوع نما برای نماشویی

امروزه دیگر تنها از سیمان و سنگ برای ساخت نماهای ساختمانی استفاده نمی شود. زیرا مواد و مصالح مختلفی وجود دارند که می توان با استفاده از آنها بهترین نما ها را برای ساختمان ها ساخت. اما روش نماشویی و موادی که برای هر نوع از نما مناسب می باشد با دیگری متفاوت می باشد. به همین خاطر همیشه نوع نما تاثیر بسیار زیادی بر قیمت شستشوی آن دارد.

ارتفاع نما

هرگاه ارتفاع نمایی بسیار زیاد باشد. فردی که می خواهد کار شستشوی آن را انجام دهد مجبور میشود که وقت بسیار زیادی را صرف کند. به همین خاطر همیشه اندازه نما تاثیر بسیار زیاد بر قیمت نهایی اینکار دارد.

میزان آلودگی نما

اگر صاحبان ساختمان ها نسبت به تمیزی نمای ساختمان خود بی اهمیت باشند و دیر به دیر اقدام به تمیزی آن بکنند‌ حتما نمای ساختمان آنها بسیار کثیف می شود و تمیزی آن به کاری بسیار سخت تبدیل می شود. معمولا تمیزی نما های کثیف کاری بسیار سخت است و همین امر موجب می شود که قیمت شستشوی نما بستگی بسیار زیادی به میزان آلودگی آن داشته باشد.

محل قرارگیری ساختمان

معمولا ساختمان هایی که در شهر هایی می باشند که هوای آنها بسیار آلوده است. همیشه دارای نماهایی بسیار کثیف می باشند که تمیزی آنها کاری بسیار سخت به حساب می آید. به همین منظور همیشه محل قرارگیری ساختمان تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این کار دارد.

ابزار استفاده شده در شستشوی نمای ساختمان در کرج

نماشویی با راپل تقریبا تا چند سال گذشته تنها در محله های باکلاس و بالا نشین شهر ها رایج بود. به همین خاطر امروزه نیز بسیاری از افراد فکر می‌ کنند. که چنین کاری تنها مختص اینگونه از محله ها می باشد.

اما بهتر است بدانید شستشوی نما به خاطر مزایای بسیار زیادی که دارد دیگر امروزه به یک کار رایج تبدیل شده است که همه صاحبان ساختمان ها از آن استفاده می کنند. معمولا از ابزار های متفاوتی برای شستشوی نمای ساختمان ها استفاده می شود که بهتر است با آنها آشنا شوید.

طناب های مخصوص

در ابتدا برای شستشوی نمای ساختمان ها از داربست استفاده می کردند. اما با ساخته شدن ساختمان هایی با ارتفاع بالا و افزایش تعداد افرادی که از داربست سقوط می‌کردند فعالان در این حوزه تصمیم گرفتند که دیگر از داربست برای انجام چنین کاری استفاده نکنند و به جای آن از طناب و یا راپل استفاده کنند.

زیرا با استفاده از طناب دیگر خطر سقوط افراد از هر ارتفاعی بسیار کم می‌شود. طناب هایی که برای نماشویی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند مخصوص چنین کاری می‌باشند و به واسطه یک کمربند به فردی که می خواهد این کار را انجام دهد وصل می‌شوند. طناب یکی از ابزار های اصلی نماشویی در کرج به حساب می آید.

ابرو تی

هرگاه میزان آلودگی یک نما کم باشد و جنس آن نیز حساس باشد‌. کارشناسان شرکت ها تصمیم می گیرند که از ابرو تی استفاده کنند. زیرا با استفاده از این ابزار ها می توان چنین نماهایی را به بهترین شیوه ممکن تمیز و براق کرد.

ابرو تی جز ابتدایی ترین وسایلی می باشند که از آنها برای نماشویی با راپل استفاده می‌شده است اما به خاطر کیفیت خوبی که در شستشوی نمای ساختمان ها دارند هنوز هم از آنها برای انجام چنین کاری استفاده میشود.

واتر سند بلاست

یکی دیگر از ابزار هایی برای شستشوی نماهای ساختمان های زیادی در کرج مورد استفاده قرار میگیرد واتر سند بلاست می باشد. این وسیله برای شستشوی نماهای مختلفی از جمله نماهای سیمانی، آجری و سنگی کاربرد دارد.

واترجت: میتوان گفت یکی از بهترین ابزارهایی که در شستشوی انواع نما ها کاربرد بسیار زیادی دارد واترجت است. این وسیله می‌تواند هر نمایی را با هر میزان از آلودگی تمیز کند. از واترجت در بیشتر مواقع برای تمیز کردن نماهایی استفاده می شود که میزان آلودگی آنها بسیار زیاد است و نمی توان با استفاده از روش ها و ابزارهای دیگر آنها را تمیز کرد. به همین خاطر همه شرکت های نماشویی پیشرفته دستگاه واتر جت دارند تا بتوانند در مواقعی که لازم است از آن استفاده کنند

سیلیس

شاید اگر به شما بگویند که گاهی اوقات با استفاده از ماسه می توان نمای یک ساختمان را تمیز کرد بسیار تعجب کنید. اما بهتر است بدانید یکی از ابزارهایی که از آن برای تمیز کردن نما های مختلف استفاده می کنند.

و هیچ گونه آسیبی هم نیز به نما وارد نمی کند ماسه سیلیس می باشد. توجه داشته باشید که سلیس نوعی ماسه بسیار ریز و بادی می باشد که توسط دستگاه مخصوص خود بر روی نما پاشیده می‌شود. و دانه های آن با نفوذ به عمق آلودگی ها میتواند هر نوع آلودگی را از بین ببرند.

جوهر نمک

بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که نباید از جوهر نمک یا اسید برای تمیز کردن نمای ساختمان ها استفاده کرد. اما متاسفانه گاهی اوقات نمای بعضی از ساختمان ها به گونه ای کثیف می شوند که تنها به واسطه این ماده می توان آن ها را تمیز کرد. به همین خاطر هنوزم از این نوع شوینده و پاک کننده استفاده میکنند بنابراین می‌توان آن را نیز جز ابزار های تمیز کننده نما قرار داد.

جرم گیر

همانگونه که میدانید در بیشتر مواقع هنگامی که نمای یک ساختمان دیر شستشو داده می شود. جرم زیادی به خود میگیرد و همین امر موجب زشت نشان داده شدن نما می شود.

به همین خاطر در بسیاری از مواقع هنگامی که صاحبان چنین ساختمان هایی قصد شستشوی آنها را دارند از جرم گیر برای تمیز کردن آنها استفاده میکنند. در واقع جرم گیر نیز یکی دیگر از ابزار های تمیز کردن نما در کرج می باشد.

استفاده از مواد نانو در شستشوی نمای ساختمان در کرج چه تاثیری دارد؟

یکی از جدید ترین موادی که از آن برای تمیز کردن نمای ساختمان ها استفاده می شود نانو می باشد. این ماده برای تمیز کردن نمای ساختمان ها امروزه محبوبیت بسیار زیادی دارد. زیرا دارای مزایای بی شماری می باشد. استفاده از مواد نانو در شستشوی نمای ساختمان در کرج مزایای زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

جلوگیری از آسیب به مصالح

یکی از مهمترین اهداف افراد از شستشوی نما این است که نما را از آسیب هایی که باران های اسیدی می‌توانند به آن برسانند حفظ کنند. اما گاهی اوقات بعضی از موادی که برای شستشوی نما به کار برده می شوند موجب آسیب رسیدن به مصالحی می شوند که برای ساخت نما به کار برده شده اند. ولی مواد نانو هیچ گونه آسیبی مصالح وارد نمی کنند و حتی موجب جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها نیز می شوند.

عدم تغییر رنگ نما

گاهی اوقات استفاده از بعضی از مواد برای شستشوی نما در کرج موجب می شود که سنگهای نما تغییر رنگ بدهند و به طور کلی نه تنها نما زیبا نشود بلکه به طور کلی زیبایی خود را نیز از دست بدهد. اما مواد نانو تحت هیچ عنوانی موجب تغییر رنگ سنگ های نما نمی‌ شوند.

عدم آسیب به بندکشی نما

هرگاه افراد برای تمیزی نما از مواد اسیدی استفاده می کنند ممکن است بندکشی نما آسیب ببیند. اما اگر به جای مواد اسیدی افراد از مواد نانو برای تمیزی نما بهره ببرند به هیچ وجه شاهد آسیب رسیدن به بند کشی نمای خود نخواهند بود. به همین خاطر استفاده از چنین موادی امروزه بسیار رایج شده است.

بهترین زمان برای نماشویی در کرج

بسیاری از افرادی که در کرج زندگی میکنند و قصد دارند نمای ساختمان خود را تمیز کنند این سوال را که بهترین زمان برای نماشویی در کرج کی است را می‌پرسند؟ اگر شما نیز به دنبال یافتن جواب این سوال هستید بهتر است بدانید که معمولا بهترین زمان برای شستشوی نما اواخر اسفند ماه می باشد. زیرا در این زمان بارش باران های اسیدی کاهش پیدا می کند و میزان گردو خاک نیز بسیار کم می باشد. به همین خاطر هر نمایی که در این زمان شستشو داده شود تا مدت زمان زیادی تمیز می ماند.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : گل نسیم

شستشوی نمای ساختمان در قلهک با【رضایت ۱۰۰%】✔️

امروزه دیگر در تمام نقاط همه افرادی که دارای ساختمان هستند به دنبال راهی می باشند تا بتوانند ساختمانی خود را به بهترین شیوه ممکن بیارایند. همین امر موجب شده است نماشویی ساختمان در همه دنیا طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. قلهک نیز یکی از قسمت هایی می باشد که صاحبان ساختمان آن بسیار خواهان شستشوی نمای ساختمان خود هستند.

به همین منظور همیشه متن هایی نظیر شستشوی نمای ساختمان در قلهک در گوگل بسیار سرچ می شود. اگر شما نیز در این منطقه زندگی می کنید و دوست دارید نمای ساختمان خود را شستشو دهید.

بهتر است بدانید که شستشوی نما برای شما مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد و می توانید تا مدت زمان بسیار زیادی نمای خود را از فرسایش و خرابی در امان نگه دارید . زیرا نماشویی با راپل باعث می شود که تمام آثار باران های اسیدی از روی نما پاک شود و دیگر آسیبی به سنگ نما وارد نشود.

قیمت شستشوی نما ساختمان در قلهک

همه افراد قبل از انجام هر کاری ابتدا هزینه آن را محاسبه می کنند. زیرا تنها در صورتی می توان یک کار را انجام داد که بتوان هزینه آن را پرداخت کرد. در رابطه با قیمت شستشوی نما ساختمان در قلهک نیز همه افرادی که میخواهند نمای ساختمان خود را شستشو دهند به دنبال این هستند که از قیمت این کار آگاهی پیدا کنند . اما بهتر است بدانید قیمت چنین کاری بستگی به عوامل مختلفی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نوع نما

نما ها امروزه دیگر تنها از سیمان و آجر ساخته نمی شوند. زیرا افراد برای افزایش زیبایی خانه های خود از مصالح مختلفی استفاده می کنند. به همین خاطر انواع مختلفی از نما وجود دارد. اما بهتر است بدانید هر نوع از نما برای شستشو نیاز به روش و مواد شوینده خاصی دارد. بنابراین نوع نما نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت شستشوی آن بگذارد.

متراژ نما

با افزایش جمعیت کمبود جا برای سکونت افراد به وجود آمد. به همین خاطر افراد مجبور به ساخت آپارتمان هایی با تعداد طبقات بسیار بالا شدند. اما چون شستشوی نماهای بسیار بزرگ کار سختی است و متراژ بالای آنان سبب می شود افراد مجبور به صرف وقت زیادی برای شستشوی آنان شوند. صاحبان نماهایی با متراژ بالا مجبور به پرداخت هزینه زیادی برای انجام چنین کاری می شوند. در واقع متراژ نما نیز یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت نهایی چنین کاری می باشد.

روش شستشو

چون شستشوی نما همراه با مزایای بیشماری می باشد. روزانه تجهیزات مدرن و پیشرفته ای برای انجام اینگونه از کارها اختراع می شود . به همین خاطر روش های گوناگونی وجود دارند که افراد با استفاده از وسایل مختلف از آنها برای شستشوی نما استفاده می کنند. هر روش از نماشویی با راپل دارای قیمت خاصی است. بنابراین روشی که شما برای شستشوی نمای خود انتخاب میکنید نیز بر قیمت نهایی اینکار تاثیر گذار می باشد.

مزایای شستشوی نما در قلهک

شستشوی نما در قلهک از مزایای بسیار زیادی برخوداراست. اگر دوست دارید با این مزایا آشنا شوید ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید.

تمیزی نما با نماشویی راپل

انسان به صورت طبیعی و ذاتی تمیزی و نظافت را دوست دارد و هر چیزی که از این ویژگی برخوار باشد به چشم افراد زیبا دیده می شود. در رابطه با نمای ساختمان ها نیز بهتر است بدانید چون این قسمت از ساختمان به طور مستقیم در معرض آلودگی ها می باشد. اگر در فواصل زمانی کم شستشو داده نشود حتما به خاطر رسوب آلودگی ها برروی آن دچار مشکل خواهد شد. همچنین چون شستشوی نما باعث می شود که تمام آلودگی ها از بین بروند به طور ویژه ای باعث تمیزی یک نما میشود.

افزایش طول عمر نما

امروزه چون میزان آلودگی ها بسیار زیاد می باشد. بارش باران های اسیدی نیز افزایش یافته است. زیرا آلودگی هوا عامل اصلی بارش اینگونه از باران ها می باشد. اما بهتراست بدانید اگر آثار بارش های اسیدی برروی هر نوع از نما ماندگار شود حتما باعث تخریب بافت آن می شود.

به همین خاطر همیشه به افرادی که دارای ساختمان هستند توصیه می شود هرچند وقت یک بار نمای ساختمان خود را شستشو دهند تا اینگونه از مواد به طور کامل از روی آنها پاک شوند. همچنین شستشوی نما چون باعث میشود که نما از هر گونه آلودگی پاک شود به طور ویژه ای باعث افزایش طول عمر نما میشود.

افزایش زیبایی نما

تجمع آلودگی برروی هر چیزی باعث میشود که آن جلوه و زیبایی خود را از دست بدهد. به همین خاطر هرگاه آلودگی هوا برروی نمای ساختمان ها تجمع میکند. باعث میشود که نما به طور کامل زیبای، جلوه و حتی رنگ اصلی خود را نیز از دست بدهد.

بنابراین اگر دوست دارید ساختمانی با نمایی زیبا داشته باشید حتما اقدام به شستشوی آن بکنید. زیرا شستشوی نما باعث می شود هرگونه آلودگی با هر میزان از ضخامت به طور کلی از روی نما برداشته شود. که همین امرموجب افزایش میزان زیبای نماها می شود.

شستشوی نما با راپل در قلهک

راپل یکی از ابزاری می باشد که امروزه برای شستشوی نما بسیار از آن استفاده میکنند. زیرا با استفاده از این ابزار دیگر نیاز نیست افراد از ابزاری مانند داربست استفاده کنند که بسیار خطرناک می باشد و امکان سقوط از آن بالا می باشد.

همچنین استفاده از راپل برای تمیزی نما باعث می شود افرادی که کار نماشویی با راپل را انجام می هند به خوبی به تمام نقاط نما دسترسی داشته باشند و بتوانند هر گونه آلودگی که در هر نقطه از نما وجود دارد را تمیز کنند.

درواقع میتوان گفت بهترین روشی که امروزه میتوان از آن برای شستشوی نما در قلهک استفاده کرد راپل می باشد. راپل نوعی طناب می باشد که درگذشته برای صخره نوردی از آن استفاده می کردند. اما امروزه از آن برای انجام کارهای مختلف ساختمانی نیز استفاده می کنند.

معرفی انواع نما در قلهک

ساختمان هایی که در منطقه قلهک واقع شده اند دارای انواع مختلفی از نما می باشند که بهتر است با آنها آشنا شوید.

نماهای سنگی

استفاده از سنگ طبیعی برای نمای ساختمان ها در طول سالیان متمادی پیشرفت زیادی داشته است.  سنگ طبیعی یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین متریال هایی است که در نمای بیرونی ساختمان های قلهک استفاده می شود تا ظاهری جذاب به منازل بدهد. ویژگی های چنین نمایی شامل موارد زیر میشوند.

  • دارای استحکام و دوام بالایی است.
  • طول عمر بالایی دارد، به خصوص اگر با نرده های فولادی ضد زنگ ترکیب شود.
  • به راحتی در دسترس است.
  • دارای شکل رنگ و اندازه های متفاوتی می باشد.

نماهای سنگ مصنوعی

سنگ های مصنوعی برای جایگزینی سنگ های طبیعی تولید می شوند و در مقایسه با سنگ های طبیعی از مواد بتن سبک ساخته می شوند. اینگونه از نما ها در قلهک بسیار دیده میشوند.

  • قیمت  آن در مقایسه با سنگ های طبیعی بسیار پایین می باشد.
  • مقاومت خوبی در برابر گرما و رطوبت دارد.

نماهای بتنی

بتن ماده ای است که از چندین جزء با نسبت های دقیق مطالعه شده مانند خاک، ماسه، پودر سنگ و آب ساخته می شود. این یک اشتباه رایج است که برخی افراد اغلب از اصطلاحات سیمان و بتن برای یک محصول استفاده می کنند. زیرا سیمان در واقع یکی از اجزای بتن است. از این ماده امروزه  برای ساخت نمای ساختمان های متفاوتی در قلهک استفاده میشود و مزایای زیادی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • این ماده در طول ساخت خود یک ماده بی ضرر برای محیط زیست در نظر گرفته می شود.
  • نماهای بتنی معمولا محکم، تمیز و بدون ترک می باشند.

نماهای سرامیکی

سرامیک به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد اخیراً در نماهای خارجی ساختمان ها در قلهک بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. اگر دوست دارید با ویژگی های سرامیک آشنا شوید ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

  • یکی از مصالح تکمیل نما به حساب می آید که به راحتی نصب، استفاده و تمیز می شود.
  • تغییرات آب و هوایی، هوای سرد یا گرم را تحمل می کند.
  • اشکال و انواع متعددی دارد.
  • کم هزینه می باشد.

نماهای چوبی

چوب به عنوان یکی از مهم ترین منابع موجود در طبیعت در نظر گرفته می شود و به عنوان یک ماده آلی رطوبت سنجی، متخلخل و قابل قالب گیری شناخته می شود. نماهایی که از چوب ساخته میشوند دارای زیبایی بسیار زیادی هستند. به همین خاطر امروزه در سطح منطقه قلهک می توانید چنین نماهایی را به وفور مشاهده کنید. مزایای چنین نماهایی شامل موارد زیر میشوند.

  • شکل گیری اینگونه از نماها آسان است و به راحتی درست میشوند.
  • شکل شیک و لوکسی به ظاهر ساختمان میبخشند.
  • همچنین بهتر است بدانید چوب ظرفیت بالایی برای عایق حرارتی دارد.
  • استفاده از چوب برای نما لکه گیری و رنگ آمیزی نمای بیرونی را آسان می کند.

آیا نصب داربست برای شستشوی نما در منطقه قلهک کار درستی است؟

با اینکه استفاده از راپل برای شستشوی نما دارای مزایای بیشماری است. اما هنوز هم هستند افرادی که برای شستشوی نمای ساختمان خود استفاده از داربست را انتخاب می کنند.

به همین خاطر معمولا متن هایی با عنوان آیا نصب داربست برای شستشوی نما در منطقه قلهک کاردرستی است؟ بسیار در گوگل سرچ می شود. اگر شما نیز به دنبال پیدا کردن جواب این سوال هستید.

باید بدانید که نصب داربست امروزه برای انجام کار نماشویی برای هیچ کدام از قسمت های شهر مناسب نمی باشد و بهتر است افرادی که چنین انتخابی را دارند در آن تجدید نظر بکنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1402 | نظرات ()